„Bene daugiausiai dėmesio susilaukė atnaujintos 5 serijos modeliai, kurie buvo atnaujinti ne tik vizualiomis detalėmis, pažangiausiomis skaitmeninėmis pagalbos vairuotojui technologijomis, bet ir papildyti efektyvesnėmis elektrifikuotomis pavaromis – dabar visuose šios serijos modeliuose, išskyrus galingiausią versiją su V8 varikliu, bus montuojamos hibridinės galios sistemos“, – pažymi BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.
Elektrifikuota karta
Iš tinklo įkraunamų hibridinių 5 serijos BMW modelių linija dabar išsiplėtė net iki penkių versijų, kuriose montuojama naujausios kartos koncerno elektrifikuota pavara. Nuo rudens ji bus taip pat siūloma ir universaluose „BMW 530 e Touring“ bei „BMW 530e xDrive Touring“, taip pat sedane „BMW 545e xDrive“, kuriuose montuojami 4 arba 6 cilindrų benzininiai varikliai. Kartu su elektros galia jie užtikrins vidutines 1,9-2,3 litro degalų sąnaudas 100 km nuvažiuoti ir 43-54 g/km CO2 emisijas.
Visuose iš tinklo įkraunamuose hibridiniuose modeliuose jau bazinėje įrangoje bus įdiegta „BMW eDrive Zone“ funkcija, automatiškai perjungianti automobilio pavaros sistemą į elektros galios naudojimą įvažiavus į specifines zonas, kuriose taikomi apribojimai išmetamosioms dujoms. Šios funkcijos veikimas aktualus miestuose, kurie taiko atitinkamus apribojimus transportui.
Visuose kituose 5 serijos BMW modeliuose su 4 ir 6 cilindrų varikliais pirmą kartą pristatoma itin efektyvi dalinė hibridinė technologija (angl. mild hybrid technology), kurią kartu su motoru sudaro 48 voltų įtampos elektrinis starteris-generatorius, galintis suteikti papildomos 8 kW/11 AG galios ir, priklausomai nuo poreikio, pagreitinti įsibėgėjimą ar sumažinti degalų sąnaudas, arba užtikrinti elektros energijos tiekimą ją naudojančioms automobilio sistemoms.
Toliau plėtojant „BMW TwinPower Turbo“ technologiją, visi koncerno keturių ir šešių cilindrų benzininiai varikliai pasižymi optimizuotu benzino įpurškimu, o dyzeliniai varikliai dabar turi dviejų pakopų turbokompresorius. Visi keturių ir šešių cilindrų varikliai atitinka „Euro 6d“ išmetimo standartą.
Atnaujinto modelio gamą vainikuoja „BMW M550i xDrive“ versija su 4,4 litro darbinio tūrio 8 cilindrų 390 kW/530 AG galios varikliu, išvystančiu 750 Nm maksimalų sukimo momentą.
Šiuolaikinė BMW dizaino kalba
Tiek priekinė, tiek galinė automobilio dalys įgavo elegantiškesnę, šiuolaikinio BMW dizaino kalbos išvaizdą, kurioje – aiškiau struktūruoti paviršiai, platesnės ir aukštesnės radiatoriaus grotelės, plonesnio kontūro priekiniai LED žibintai ir naujos kompozicijos trimatės galinės lempos.
Automobilio viduje įdiegta atnaujinta automatinė salono klimato kontrolė su išplėstomis funkcijomis, sportinis odinis vairas su naujais daugiafunkciniais mygtukais, naujos konstrukcijos daugiafunkcinės M paketo sėdynės bei siūloma nauja perforuota „Sensatec“ odinė sėdynių apdaila.
Standartinėje įrangoje montuojama septintosios kartos BMW operacinė sistema siūlo daugybę naujų programėlių ir platesnes jungiamumo bei individualizavimo galimybes. Gamintojai taip pat išplėtė išmaniojo asistento funkcijas bei modernizavo centrinio valdymo ekrano grafiką ir įdiegė nuotolinio įrangos atnaujinimo galimybę.
Kartu su šiuo modeliu debiutuoja ir naujoji „BMW Maps“ debesų kompiuterija paremta navigacijos sistema, suteiksianti itin greitus ir preciziškus maršruto bei atvykimo laiko paskaičiavimus. Kompanijos inžinieriai taip pat sutrumpino realaus laiko duomenų šioje sistemoje atnaujinimo intervalus.
Autonomiško vairavimo link
BMW taip pat žengė dar vieną žingsnį vairavimo autonomiškumo link, įdiegdama naujas pagalbos vairuotojui sistemas: įspėjimo apie išvažiavimą iš juostos funkcija dabar taip pat gali automobilį grąžinti į teisingą trajektoriją, pasirenkamos įrangos sąraše atsirado aktyvios navigacijos su juostos keitimo asistentu pasirinkimas. Apie galimas įvairias pagalbos sistemų intervencijas vairuotojai bus perspėjami 3D vaizdu prietaisų skyriuje.
Naujajame 5 serijos BMW įdiegta ir vaizdo įrašymo funkcija, leidžianti parkuojant automobilį įrašyti iki 40 sekundžių trukmės įrašą iš aplink transporto priemonę sumontuotų kamerų.
Automobilis bus siūlomas su 18-20 colių skersmens ratlankiais. Pirmą kartą šį modelį bus galima komplektuoti su 20 colių „BMW Individual Air Air Wheels“ novatoriškos konstrukcijos ratlankiais, pasižyminčiais mažesniu ratų svoriu ir oro pasipriešinimu.
Nuo 2016 metų gaminamos kartos modelių visame pasaulyje jau parduota daugiau nei 600 tūkst. Atnaujintas 5 serijos BMW Lietuvos keliuose pasirodys šių metų liepos mėnesį ir oficialios atstovybės „Krasta Auto“ salonuose kainuos nuo 52 640 Eur su PVM.
Atnaujintas 6 serijos „Gran Turismo“
Lietuvoje rugpjūtį pasirodysiantis atnaujintas BMW 6 serijos „Gran Turismo“ modelis pasitinka panašia naujienų šūsnimi. Ilgų kelionių komforto garantu vadinamas automobilis pasižymi platesniu skaitmeninių pagalbininkų sąrašu, taip pat modernizuotomis eksterjero detalėmis, standartiškai montuojamais adaptyviais priekiniais matricinės technologijos LED žibintais, trapecijos formos išmetimo sistemos antgaliais.
Vairuotojams bus siūlomos naujos spalvos ir individualizuoti dažymo sprendimai, atnaujinti „M Sport“ paketo aerodinaminiai elementai.
Salone jau standartinėje įrangoje montuojamas atnaujinto dizaino 12,3 colio įstrižainės centrinis valdymo ekranas, odinis sportinis vairas su naujais daugiafunkciniais mygtukais, dviejų zonų automatinė klimato kontrolė su išplėstinėmis funkcijomis ir „Dakota“ odiniais apmušalais padengtos sėdynės. Pasirenkamos įrangos sąraše atsirado keturių zonų automatinė klimato kontrolė, panoraminis stiklinis stogas, elektra valdomos užsklandos nuo saulės, „Bowers & Wilkins Diamond Surround“ garso sistema.
Kaip ir 5 serijos modeliuose, į atnaujintą 6 serijos „Gran Turismo“ bus montuojami 4 ir 6 cilindrų benzininiai ir dyzeliniai varikliai su itin efektyvia daline hibridine technologija, derinami su 8 laipsnių automatine „Steptronic“ pavarų dėže. Vairuotojai galės rinktis 140 kW/190 AG – 250 kW/340 AG galios variklius pasiekiančius 400-700 Nm sukimo momentą ir vidutiniškai sudeginančius nuo 4,4 iki 7 litrų degalų šimtui kilometrų.
Automobilį taip pat bus galima komplektuoti su išmania visų varomų ratų „xDrive“ sistema, o pneumatinė galinė pakaba su automatine aukščio laikymosi funkcija bus įdiegta jau bazinėje versijoje. Papildomai galima užsakyti abiejų ašių pneumatinę arba adaptyvią pakabą.
Lietuvoje naujasis BMW 6 serijos „Gran Turismo“ modelis kainuos nuo 63 040 Eur su PVM.
Pirmasis segmento atstovas
Pirmasis kompaktinis „Sports Activity Coupe“ (SAC) segmento atstovas su iš tinklo įkraunama hibridine pavara „BMW X2 xDrive25e“ mūsų šalies keliuose taip pat debiutuos rugpjūčio mėnesį. Kaip ir kitų BMW premjerų, taip ir šios pagrindinis akcentas – elektrifikuota pavara, leisianti šiuo automobiliu 100 km nuvažiuoti vidutiniškai sudeginant 1,9 litro benzino ir kilometrui išmetant 43 g CO2 (preliminarūs bandymų rodikliai).
Automobilyje įdiegta naujausia ketvirtos kartos iš tinklo įkraunamų hibridų „BMW eDrive“ pavaros technologija, kurią šiame modelyje sudaro galinę ašį sukantis elektrinis 70 kW/95 AG motoras ir 10 kWh talpos aukštos įtampos akumuliatorių blokas, užtikrinantys galimybę viena įkrova įveikti iki 57 kilometrų atstumą. Kartu su elektros sistema montuojamas priekinius ratus varantis trijų cilindrų 1,5 litro darbinio tūrio benzininis variklis, leidžiantis automobiliui pasiekti bendrą 162 kW/220 AG galią ir nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 6,8 sek.
Atnaujintas „BMW X2 xDrive25e“ suteikia galimybę važiuoti elektra trimis režimais. „Auto eDRIVE“ standartiniame nustatyme intelektuali pavaros sistema užtikrina optimalią dviejų jėgos agregatų sąveiką visose vairavimo situacijose. „MAX eDrive“ režimu galima maksimaliai išnaudoti elektrinę pavarą, kuri veikia iki 135 km/val. greičio. Pasirinkimas „Save Battery“ leidžia vairuotojui taupyti akumuliatoriaus talpą vėlesniam naudojimui važiuojant vien elektriniu režimu.
Aukštos įtampos akumuliatoriai sumontuoti po galine sėdyne taip, kad visiškai nenukentėjo bagažo skyriaus talpa, kuri siekia nuo 410 iki 1290 litrų sulanksčius galines sėdynes.