Kompanija Ženevoje pristatys dar neanonsuotus 48 voltų dalinę hibridinę sistemą (angl. mild hybrid technology) naudojančius dinamiškus sedaną „BMW M340d xDrive“ ir universalą „BMW M340d xDrive“. Abu šie automobiliai į gatves išriedės jau šią vasarą.
Tiek sedane, tiek universale montuojamas naujos kartos 6 cilindrų eilėje dyzelinis variklis su „BMW TwinPower Turbo“ technologija, kurio galia siekia 250 kW/340 AG, o maksimalus sukimo momentas – įspūdingus 700 Nm, derinamas su 48 voltų įtampos elektros grandinės starteriu-generatoriumi.
Didelę automobilio traukos jėgą įsibėgėjant galima papildyti 8 kW/11 AG galia, kurią papildomai suteikia elektrinis starteris-generatorius. Dėl papildomos galios vidaus degimo variklis, esant stabiliems greičiams, nuolat veikia itin efektyviai optimizuotų apkrovų diapazone, taip sumažindamas degalų sąnaudų šokinėjimus. Be to, elektrinis starteris-generatorius užtikrina energijos tiekimą ją naudojančioms automobilio sistemoms.
„BMW M340d xDrive Sedan“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,6 sekundės, o naujasis „BMW M340d xDrive Touring“ – per 4,8 sekundės. Automobiliai vidutiniškai šimtui kilometrų įveikti, priklausomai nuo versijos, sunaudoja 5,3-5,8 litro degalų, o CO2 emisijos siekia – 139-153 g/km.
Abiejuose automobiliuose montuojama sportinė 8 laipsnių „Steptronic Sport“ transmisija ir išmani visų varomų ratų sistema. Jau standartinėje įrangoje įdiegtos sportinės „M“ pakabos, vairo stiprintuvo bei stabdžių sistemos ir elektronikos kontroliuojamas galinės ašies diferencialas, taip pat aerodinamiką optimizuojantys išorės apdailos elementai.
Bus ir „plug-in“ hibridų
Po sėkmingo naujojo „BMW 330e Sedan“ pristatymo, kompanija taip pat papildė naujos kartos 3 serijos iš tinklo įkraunamų hibridų asortimentą Ženevoje pristatomomis trimis naujienomis.
Šveicarijoje debiutuos naujasis iš tinklo įkraunamas hibridinis universalas „BMW 330e Touring“, taip pat visais ratais varomi iš tinklo įkraunami hibridiniai universalas „BMW 330e xDrive Touring“ bei sedanas „BMW 330e xDrive Sedan“.
Vien elektra šie automobiliai, priklausomai nuo versijos, galės įveikti nuo 55 iki 68 kilometrų. Preliminariais duomenimis, jų vidutinės degalų sąnaudos pagal WLTP (Pasaulinės suderintos lengvųjų transporto priemonių bandymo procedūros) standartą vidutiniškai sieks 1,7-2 l/100 km, vidutinės energijos sąnaudos – nuo 15,7 iki 17,8 kWh/100 km, o CO2 emisija – 39-46 g/km.
Naująją išmanią šių automobilių pavaros sistemą sudarančio 2 litrų 4 cilindrų benzininio variklio ir į 8 laipsnių automatinę „Steptronic“ transmisiją integruoto elektros variklio sąveika „BMW 330e Touring“, „BMW 330e xDrive Sedan“ ir „BMW 330e xDrive Touring“ modeliuose sukuria 185 kW/252 AG galią. Esant ypač didelėms apkrovoms, pasinaudojus „XtraBoost“ funkcija, galią galima 10 sekundžių padidinti dar 30 kW/40 AG iki 215 kW/292 AG. Didžiausias šios sistemos pasiekiamas sukimo momentas – 420 Nm.
Iš tinklo įkraunamų 3 serijos hibridinių modelių sportiško ir vikraus vairavimo patirtis papildomai sustiprina specifinis važiavimo garso derinimas, preciziškas atgalinis akceleratoriaus pedalo ryšys ir speciali automatinės transmisijos valdymo programa.
„BMW 330e xDrive Sedan“ ir „BMW 330e xDrive Touring“ automobiliuose visų varomų ratų sistema hibridinės pavaros galią efektyviai paskirsto tarp priekinės ir galinės ašies per elektroniniu būdu valdomą daugiadiskę sankabą. Taip užtikrinamas maksimalus automobilio sukibimas ir važiavimo stabilumas bet kokiomis oro sąlygomis.
Dalis strategijos
Visuotinė automobilių gamos elektrifikacija yra viena svarbiausių „BMW Group“ mobilumo krypčių, kurią kompanija apsibrėžė korporatyvinėje strategijoje. Kompanija visame pasaulyje jau pardavė virš pusės milijono elektra varomų transporto priemonių, iš kurių 145 815 naujų elektrinių ir įkraunamų hibridinių BMW bei MINI markių automobilių savo savininkus pasiekė pernai.
Pasaulyje užimdama 7 proc., o Europoje – 14 proc. rinkos dalies „BMW Group“ yra pirmaujanti vien elektra varomų arba iš tinklo įkraunamas hibridines jėgaines naudojančių „premium“ segmento automobilių tiekėja.
„BMW Group“ siekia, kad iki 2021 m. pabaigos keliuose būtų daugiau nei vienas milijonas koncerno pagamintų transporto priemonių su elektrifikuotomis pavaros sistemomis. Planuojama, kad iki 2021 metų kas ketvirtas „BMW Group“ Europoje parduodamas automobilis bus elektrifikuotas ir ši dalis padidės iki trečdalio iki 2025 m. ir iki 50 proc. – iki 2030 m.
„BMW Group“ planuoja, kad iki 2023 m. jos gamoje bus 25 elektrifikuoti modeliai, iš kurių pusę sudarys tik elektros energiją naudojantys automobiliai. Visiškai elektra varomo „BMW iX3“ visureigio gamyba startuos dar šiemet, o kitais metais pasirodys elektromobiliai „BMW i4“ ir „BMW iNEXT“.
Rinkoje debiutavus „BMW iX3“, šis kompaktinis „premium“ klasės visureigis taps pirmuoju markės modeliu, kuris bus siūlomas tiek su benzininiais ar dyzeliniais varikliais, tiek su iš tinklo įkraunama hibridine pavara ar varomas vien tik elektra. Toks pasirinkimas atspindi kompanijos siekį patenkinti skirtingus klientų mobilumo poreikius visame pasaulyje. Be to, platus pavaros technologijų spektras suteikia modelių pasirinkimą, pritaikytą daugybei teisinių sąlygų ir individualių reikalavimų skirtinguose planetos kampeliuose.