Miunchene įsikūręs gamintojas skelbia, kad kompanijos pelnas per pirmuosius tris šių metų mėnesius, lyginant su analogišku 2017 m. laikotarpiu, pakilo 1,2 proc., iki 2,3 mlrd. eurų. Tačiau pažymėtina, kad veiklos pelnas krito 3,1 proc., iki 2,8 mlrd. eurų, o pajamos smuktelėjo 5,1 proc., iki 22,7 mlrd. eurų.
BMW teigia, kad veiklos pelno rodikliams ir pajamoms pakenkė valiutų svyravimo įtaka. Anot įmonės, jei ne valiutų sukeltas efektas, pardavimai būtų išsilaikę maždaug tame pačiame lygyje, kaip ir pernai.
Kompanijos generalinis direktorius Haraldas Kruegeris taip pat pasidžiaugė pirmąjį ketvirtį BMW atliktais „svarbiais strateginiais sprendimais“, kurie, anot jo, padės gamintojui prisitaikyti prie besikeičiančios rinkos.
BMW per pirmąjį ketvirtį susitarė su konkurentais „Daimler“ sujungti savo automobilių dalijimosi ir paslaugų pavėžėjimo programėles, taip pat automobilių krovimo punktus bei netoli Miuncheno atidarė savaeigio vairavimo technologijų tyrimų centrą.
Be to, BMW pasirašė susitarimą su Kinijos gamintoju „Great Wall“, pagal kurį BMW šalyje gamins visiškai elektra varomus „Mini“ automobilius.