Naujojo modelio pavadinime naudojamos raidės CSL žymi žodžius Competition, Sport ir Lightweight. Jie atskleidžia koncerno sportinių modelių kūrėjų orientaciją į pergales varžybose per lengvasvorį dizainą. Toks požiūris gamintojo taikomas nuo pat 1973 metų, kada buvo išleistas pirmasis CSL modelis – „BMW 3.0 CSL", kuris iškart triumfavo Europos čempionate.

Lygiai taip pat ir šviežiai pristatytame „M4 CSL" BMW orientavosi į lengvasvores konstrukcijas ir variklio galią. Atrodo, kad inžinieriams tai pavyko puikiai – automobilio galios ir svorio santykis siekia vos 4,01 kg/kW (2,95 kg/AG). Toks rodiklis užtikrina didelį modelio dinamiškumą –20,6 km Niurburgringo trasą „M4 CSL" įveikė greičiau nei bet kuris kitas serijinės gamybos BMW automobilis – per 7 min. ir 15,677 sekundės.

Iki 100 km/val. – per 3,7 sekundės

„M4 CSL" modelyje integruotas 3.0 l darbinio tūrio aukštų apsukų šešių cilindrų išilginis variklis su „M TwinPower Turbo" technologija – toks, kaip ir lenktyniniame „BMW M4 GT3" automobilyje.

Didžiausias „M4 CSL" variklio sukimo momentas – 650 Nm – pasiekiamas esant nuo 2750 iki 5950 aps/min. Didžiausia 405 kW/550 AG galia pasiekiama esant 6250 aps/min. Variklio sukimo momentas galiniams varantiesiems ratams perduodamas per aštuonių laipsnių „M Steptronic" pavarų dėžę su „Drivelogic".

Tokios komplektacijos „M4 CSL" nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgi per 3,7 sek., o nuo 0 iki 200 km/val. – per 10,7 sekundės.

Sumažino svorį

Sportiško automobilio svoris siekia 1625 kg. Jame sumontuotos iš anglies pluošto pagamintos M sėdynės leido sutaupyti net 24 kg. Dar 21 kg automobilis „numetė" inžinieriams atsisakius sėdynių ir diržų gale, pakeitus bagažinės elementus. Patobulinta važiuoklės konstrukcija, itin lengvi keramikiniai „M Carbon" stabdžiai, ypatingi lengvojo lydinio ratlankiai, spyruoklės ir atramos, leido svorį sumažinti dar maždaug 21 kg.

Prie automobilio „liekninimo" prisidėjo ir efektyvesnė garso izoliacija, palengvėjusi apie 15 kilogramų, o dar 11 kilogramų nubraukė iš anglies pluoštu sutvirtinto plastiko (CFRP) pagaminti kiti elementai, pavyzdžiui, stogas, variklio ir bagažinės dangčiai ir kt. Galiausiai, dar apie 8 kilogramus sutaupyta sumažinus dujų išmetimo sistemos svorį bei modifikavus kitus elementus – priekines variklio groteles, galinius žibintus, grindų kilimėlius ir automatinės klimato kontrolės sistemą.

Sportiniam vairavimui pritaikytas automobilis

„M4 CSL" kūrėjai padirbėjo ir su važiuokle. Nauji amortizatoriai, spyruoklės, ratų palenkimo kampas, 8 mm žemesnė (nei „M4 Competition Coupe" modelyje) pakaba – šie ir kiti elementai leido subalansuoti lengvos konstrukcijos automobilį ir užtikrinti nepriekaištingą jo valdymą ir trasoje, ir gatvėje.

Visi specialaus leidimo modeliai turės adaptyvią M pakabą su elektroniniu būdu reguliuojamais amortizatoriais, kintančio sportinio vairavimo sistemą su „M Servotronic" stiprintuvu ir M anglies pluošto keraminius stabdžius. Standartiškai diegiama M traukos kontrolės sistema leis vairuotojui nustatyti ratų praslydimo ribas.

Automobilio viduje greitai keisti reikalingus automobilio parametrus galima per specialų „M mode" mygtuką. Standartinėje įrangoje yra „M Drive Professional" sistema su „M Drift Analyser" ir „M Laptimer" funkcijomis bei „BMW Live Cockpit Professional" įranga.

„M4 CSL" taip pat jau standartinėje įrangoje turės važiavimo komfortą ir saugumą padidinančių sistemų. Pavyzdžiui, parkavimo atstumo kontrolės sistemą, įspėjimo apie priekinį susidūrimą sistemą, įspėjimo apie išvažiavimą iš eismo juostos sistemą ir kt.

Sportiškumo akcentai

Sofistikuota ne tik „M4 CSL" važiuoklė, bet ir kiti elementai. Atskiro paminėjimo verti galiniai LED žibintai. Čia pirmą kartą serijinėje gamyboje bus naudojama technologija, kai žibintų stikliniuose gaubtuose integruojamos šviesos gijos, kurios apšviečiamos naudojant lazerinę technologiją. Tai suteikia žibintams savitumo, ypač – važiuojant tamsoje.

Už papildomą mokestį naujojo modelio pirkėjai galės užsisakyti lazerinius priekinius žibintus. Jie turės specialius geltonus elementus, kurie aktyvuosis automobilį atrakinant ar įjungus artimąsias ir tolimąsias šviesas.

„M4 CSL" dujų išmetimo vamzdžių sistema yra ne tik lengvesnės konstrukcijos, bet ir turi elektra valdomas sklendes, kurios padeda sukurti išskirtinį, sportinį „M4 CSL" variklio griausmą.

Priešais vairuotojo vairą įmontuotas prietaisų skydelis su 12,3 colio įstrižainės ekranu, o greta – 10,25 colio skersmens valdymo ekranas. Standartinėje komplektacijoje yra „BMW maps" navigacija, išmanusis asistentas „BMW Intelligent Personal Assistant", belaidžio įkrovimo ir „Wi-Fi" galimybės. Papildomai galima užsisakyti projekcinį ekraną „BMW Head-Up Display" ir važiavimus įrašantį „BMW Drive Recorder".

Naujojo „M4 CSL" gamybą BMW numato pradėti 2022 m. liepos mėnesį Vokietijos Dingolfingo gamykloje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją