Naujasis modelis, apie kurį gandai sklando jau keletą metų, kaip ir „i3“, bus siūlomas su nedidelio tūrio benzino baku, kuris skirtas papildomam akumuliatorių kraunančio generatoriaus resursui.
„Toks sprendimas yra svarbus dėl to, kad artimiausiais metais mus vis dar ribos elektromobilio viena įkrova įveikiamas atstumas. Kai tik toks atstumas taps panašus į vidaus degimo variklių įveikiamus, tuomet mūsų sprendimo bus galima atsisakyti“, - žurnalui „Car&Driver“ teigė kompanijos „i“ produktų vadovas Henrikas Wendersas.
Jis patikino, kad kitaip nei „i3“, kuris dažniausiai šeimoje yra antrasis ar net trečiasis pasirinkimas, atveju, bus siekiama, kad „i5“ rinktųsi šeimos, kaip pagrindinį jų automobilį.
„Mes galvojame apie naują modelį, kuris trauktų šeimas. Tai reiškia, kad jis turi būti pagrindinis namų ūkio automobilis. Vis dar sunkiai dirbame ties jo galimybių koncepcija, bet tai turėtų nuspręsti rinka, ne mes patys“, - komentavo H. Wendersas.
Dėl galutinės automobilio išvaizdos dar nėra apsispręsta, tačiau žurnalo pašnekovo žodžiai apie koncepciją leidžia tikėtis erdvesnio elektromobilio – galbūt visureigio ar vienatūrio.
Tiksli „BMW i5“ pasirodymo data taip pat neskelbiama. Manoma, kad į gatves jis turėtų išriedėti šio dešimtmečio pabaigoje.