„Šios stendo naujienos atspindi gamintojo viziją: plėsti pasiūlą prabangos segmente ir didinti elektrifikuotų modelių liniją. Pavyzdžiui, naująjį 7 serijos BMW viešumoje išvysime pirmą kartą, praėjus tik keletui savaičių po jo atskleidimo, tačiau jau iškart bus pademonstruota šio automobilio iš tinklo įkraunama hibridinė versija, kuri taip pat reprezentuos visą „Plug-In-Hybrid“ tipo pavarų naująją kartą“, – BMW stendą Ženevoje apžvelgė prekės ženklo Lietuvoje vadovas Martynas Daujotas.
Daugiau „elektrinių“ kilometrų
Hibridiniuose sedanuose dabar montuojami talpesni akumuliatoriai leido padidinti vien elektra įveikiamą atstumą ir taip sumažinti bendras degalų sąnaudas.
Parodoje bus demonstruojami „BMW 745e“, 14 cm ilgesnis „BMW 745Le“ ir „BMW 745Le xDrive“. Šiuose automobiliuose sumontuota 3 litrų darbinio tūrio 6 cilindrų benziniis variklis derinamas su elektriniu varikliu ir generuoja 290 kW/394 AG galią bei išvysto 600 Nm sukimo momentą.
Nuo 0 iki 100 km/val. sedanas įsibėgėja per 5,1-5,3 sek., priklausomai nuo jo versijos. Vidutinės degalų sąnaudos gali siekti 2,1-2,6 litro benzino šimtui kilometrų, o naudojantis vien elektros resursu, kaupiamu 12 kWh akumuliatoriuje, galima įveikti 50-58 kilometrus.
Tokia pati galios sistema, sumontuota į stende pirmą kartą stovėsiantį „BMW X5 xDrive45e“, šiam visureigiui leis 100 km įveikti su 2,1 litro benzino. Automobilis iki 100 km/val. Įsibėgės per 5,6 sek.
Didžiausias šio modelio privalumas – jo universalumas, suteikiant galimybę vien elektra įveikti 80 kilometrų, ko turėtų pakakti kiekvienos dienos poreikiams mieste. Atsižvelgiant į tai, kad „BMW X5 xDrive45e“ taip pat sumontuotas 69 litrų benzino bakas, o automobilio gale galima sutalpinti nuo 500 iki 1716 litrų bagažo.
Iš tinklo įkraunama hibridinė X5 versija rinkose pasirodys rugpjūčio mėnesį.
Taip pat pristatomas iš tinklo įkraunamas hibridinis „BMW 330e“ sedanas, kuriame derinamas 2 litrų darbinio tūrio 4 cilindrų benzininis motoras, elektrinis variklis ir minėtas naujausios kartos 12 kWh ličio jonų akumuliatorius. Bendra automobilio galia - 185 kW/252 AG ir 420 Nm.
Nuo 0 iki 100 km/val. „330e“ pagreitėja per 6 sek. Aktyvavus „XtraBoost“ funkciją, jėgos sistemos galią trumpam galima padidinti papildomais 30 kW/41 AG.
Nesinaudojant vidaus degimo varikliu, šiuo automobiliu bus galima įveikti 60 kilometrų arba beveik 50 proc. daugiau nei pirmtaku ir išvystyti 110 km/val. (vietoje 80 km/val.), o vidutinės benzino sąnaudos 100 kilometrų sieks 1,7 l. „BMW 330 e“ rinkose pasirodys šių metų liepą.
Norintiems unikalumo – nakties dangus
Svarbus kiekvienos Ženevos parodos akcentas – išskirtiniai superautomobiliai. Šioje kategorijoje bavarai demonstruos „BMW Individual Manufaktur“ automobilių personalizavimo padalinio sukurtą naują sportinę 8 serijos BMW modelio versiją – „BMW Individual M850i Night Sky“.
Įdomu tai, kad „Individual Manufaktur“ specialistai centrinę automobilio prietaisų valdymo bloko dalį, V8 variklio užvedimo/išjungimo mygtuką, 8 laipsnių pavarų dėžės perjungimo svirtį, liečiamąjį „iDrive“ sistemos valdiklį ir durelių slenksčių apvadus papuošė meteorito uolienos medžiaga.
„BMW Individual M850i Night Sky“ lubos, centrinė konsolė, stabdžių diskai, šoninių veidrodėlių laikikliai ir daugybė kitų eksterjero elementų taip pat atspindi griežtas geometrines struktūras.
Superautomobilio savininkas galės pasigirti ir bioninio dizaino vienetinėmis aliumininėmis stabdžių apkabomis, kurias 3D spausdintuvais atspausdino jas sukūrę „BMW Motorsport“ padalinio specialistai.
Ženevos automobilių parodos durys lankytojams bus atvertos kovo 7-17 dienomis.