Žvelgiant atgal į 2014-uosius, Lietuvoje pasirodė ne vienas išties puikus automobilis. Šalyje buvo įregistruoti tokie modeliai kaip „Ferrari 458 Spider“, „Bugatti Veyron“, „Rolls-Royce Phantom“
bei pora „Porsche 918 Spyder“. Beje, 2013 m. pradėję veikti pastarosios markės atstovai per praėjusius metus pardavė apie 100 automobilių, tad panašu, kad jie rado savo nišą. Dar viena gera žinia išskirtinių automobilių gerbėjus pasiekė jau prasidėjus 2015-iesiems. „Modus grupės“ atstovai patvirtino, kad greitai taps „Rolls-Royce“ markės atstovais, tad galima tikėtis, kad gatvėse pamatysime dar daugiau prabangių automobilių.

O kurie modeliai buvo brangiausi Lietuvos rinkoje 2014-aisiais? Kaip ir 2013 m., šio reitingo viršūnėje be konkurencijos atsidūrė superautomobilis „Bugatti Veyron“

Užpernai išskirtinį „Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse“ į Lietuvą atvežusi kompanija „Myan Management“ praėjusią vasarą dar sykį suvirpino lietuvių širdis „Facebook“ puslapyje pasidalinusi dar vieno tokio pat „Veyron“ modelio vaizdais. Šįkart ant automobilio puikavosi lietuviški vardiniai numeriai „0K“.

Šis superautomobilis nudengiamu stogu turi galingiausiuose „Veyron Super Sport“ montuojamą 8.0 l, 1200 AG variklį. 2012-ųjų Ženevos automobilių parodoje pristatytas „Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse“ yra greičiausias rodsteris pasaulyje, iki 100 km/val. galintis įsibėgėti per 2,6 sek. Oficialiai deklaruojama, kad didžiausias jo pasiekiamas greitis – 410 km/val., tačiau tai įmanoma tik uždarose trasose, o važiuojant „normaliu“ režimu, greitis elektroniškai ribojamas iki 375 km/val.

Gamintojai nurodo, kad naujas toks modelis kainuoja 1,79 mln. eurų (apie 6,18 mln. Lt). „Myan Management“ užsiima išskirtinių automobilių nuoma ir siūlo juos klientams Vakarų Europoje.

Brangiausių 2014 m. Lietuvoje registruotų automobilių penketuke, kurį specialiai portalui DELFI pateikė „AutoTyrimai“, dar rasite du „Rolls-Royce“ ir po vieną „Porsche“ bei „Bentley“ atstovą. Aprašymuose nurodytos tik pradinės modelių kainos ir nėra atsižvelgta į tai, kokia papildoma įranga sumontuota lietuvių pirktuose konkrečiuose automobiliuose.

Tai paaiškina, kodėl ketvirtoje vietoje atsidūrė „Rolls-Royce Wraith“, aplenkęs „Mulsanne“ – jo pradinė kaina yra kiek mažesnė, tačiau tikėtina, kad jį įsigijęs pirkėjas nepagailėjo papildomai įrangai, todėl jo automobilis „AutoTyrimų“ sudarytame brangiausių automobilių sąraše pakilo aukščiau.

2014 metais Lietuvoje registruoti brangiausi naujų lengvųjų automobilių modeliai (pateikti pagal kainą). Šaltinis – „AutoTyrimai“.

Tai yra „Bentley“ flagmanas, kuriame montuojamas 6.75 l, 512 AG variklis, kuris pasižymi įspūdingu sukimo momentu – 1020 Nm (esant 1750 aps./min.). Artimiausia šios markės atstovybė – Rygoje, o pradinė 5,5 m ilgio „Bentley Mulsanne“ kaina siekia apie 250 tūkst. eurų.
Bentley Mulsanne

4. „Rolls-Royce Wraith“

Tai yra naujausias šios markės modelių gamos atstovas. Nesunku suprasti, kad V12, 632 AG variklį turintis „Wraith“ yra atsakas į „Bentley Continental GT“. Šie du modeliai panašūs ne tik savo funkcija, bet ir formomis.

Tai yra greičiausias ir galingiausias šios markės automobilis istorijoje, sukurtas pagal prieš penkmetį debiutavusį „Ghost“ sedaną. Šis 5,3 m ilgio kupė, lyginant su „Ghost“, yra 13 cm trumpesnis. Jis keturvietis ir sėdynės gale tikrai nėra butaforinės – 3,1 m ilgio važiuoklės bazė leido sukurti patogią erdvę važiuojantiems ne tik priekyje. „Rolls-Royce Wraith“ kaina Europoje prasideda nuo 245 tūkst. eurų.
Rolls-Royce Wraith
„Rolls-Royce“ markės yra tarsi žodžio „prabanga“ sinonimas, o „Phantom“ geriausiai įkūnija tai, kuo didžiuojasi ši kompanija. Rankomis surenkamas beveik 6 metrų ilgio limuzinas, turintis V12, 460 AG variklį, Europoje kainuoja nuo 305 tūkst. eurų.
Rolls-Royce Phantom

2. „Porsche 918 Spyder“

„Porsche 918 Spyder“ superautomobilis kainuoja nuo 768 tūkst. eurų, tačiau bėda ta, kad visi šie ribotos serijos automobiliai jau parduoti. Šis „sportininkas“ turi 4.6 l, V8 variklį, išvystantį 608 AG. Dar du elektros motorai jėgainės galią padidina dar 285 AG. Viso to rezultatas – iki 100 km/val. galima įsibėgėti per 2,8 sek., o 200 km/val. riba pasiekiama per 7,9 sek. Be to, gamintojai sako, kad jis toks pat ekonomiškas kaip ir „Toyota Prius“ – oficialiai 100 km galima nuvažiuoti sudeginus tik 3,3 l/100 km.
Porsche 918 Spyder

1. „Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse“

Antrus metus iš eilės Lietuvos automobilių rinkos karalius, kainuojantis 1,79 mln. eurų.
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (184)