„Tikrai taip, lietuviai tikrai domisi išskirtiniais automobiliai labiau nei 2009 m. ar 2011 m. Tai rodo, kad stiprėja bendras pasitikėjimas rytojumi. Lietuva turi tikrai didesnį išskirtinių automobilių potencialą, bet visuomenės požiūris nėra tam labai palankus. Todėl rinkoje yra tikrai nemažai atvejų, kai žmonės, norintys ir pajėgūs važinėti „Bentley“, „Aston Martin“ ar „Ferrari“ automobiliais, tiesiog dėl rinkos požiūrio apriboja savo pasirinkimą „Porsche“, „Mercedes Benz“ S-klasės ar „Range Rover“ automobiliais“, – DELFI sakė automobilių pirkimo ir pardavimo klausimais konsultuojančios bendrovės „MG Solutions“ vadovas Mindaugas Glinskis.
Jis pastebėjo, kad praėję metai Lietuvos automobilių rinkai buvo išskirtiniai dėl naujų, prestižinių markių atėjimo į šalies rinką.
„Vien tai, kad Lietuvoje atsidarė „Maserati“ ir „Porsche“ centrai, parodo, kad rinka turi potencialą. Žmonės aktyviau domisi tokių markių kaip „Porsche“, „Range Rover“ automobiliais, jų pastebimai padaugėjo mūų rinkoje“, – tvirtino automobilių ekspertas.
Kad 2013 m. buvo ypatingi rodo ir tai, kad po kelių metų pertraukos Lietuvoje vėl buvo įregistruotas „Bugatti Veyron“ superautomobilis. Šis modelis pernai neabejotinai sulaukė daugiausiai dėmesio ir tapo brangiausiu šalyje registruotu automobiliu.
Išskirtinio „Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse“ šeimininkė – kompanijos „Myan Management“ įmonė „Myano nuoma“, užsiimanti išskirtinių automobilių nuoma. Vardiniais numeriais „L00K“ papuoštas superautomobilis nuo įprasto modelio skiriasi tuo, kad turi nudengiamą stogą ir galingiausiuose „Veyron Super Sport“ montuojamą 8.0 l, 1200 AG variklį. 2012-ųjų Ženevos automobilių parodoje pristatytas „Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse“ yra greičiausias rodsteris pasaulyje, iki 100 km/val. galintis įsibėgėti per 2,6 sek. Oficialiai deklaruojama, kad didžiausias jo pasiekiamas greitis – 410 km/val., tačiau tai įmanoma tik uždarose trasose, o važiuojant „normaliu“ režimu, greitis elektroniškai ribojamas iki 375 km/val.
Žemiau pateiktas brangiausių 2013 m. Lietuvoje registruotų automobilių penketukas, kurį specialiai portalui DELFI pateikė „AutoTyrimai“. Prie pavadinimų nurodytos tik pradinės modelių kainos ir nėra atsižvelgta į tai, kokia papildoma įranga sumontuota lietuvių pirktuose konkrečiuose automobiliuose. Tai paaiškina, kodėl trečioje vietoje atsidūrė „Ferrari“ atstovas – jo pradinė kaina yra kiek didesnė nei antroje vietoje esančio „Bentley“, tačiau tikėtina, kad britišką limuziną įsigijęs pirkėjas nepagailėjo papildomai įrangai, todėl jo automobilis „AutoTyrimų“ sudarytame brangiausių automobilių sąraše pakilo aukščiau.
Brangiausių 2013 m. Lietuvoje registruotų automobilių penketukas. Šaltinis - „AutoTyrimai“