Modelis sukonstruotas taip, kad jo variklis perkoptų 1000 AG galią, o iki 100 km/val. jis pagreitėtų per mažiau nei tris sekundes. Be to, inžinieriai kaip reikiant padirbėjo, kad automobilis važiuotų greičiau nei 406 km/val.
Dėl šios priežasties reikėjo visiškai iš naujo sukurti modelio variklį: W16 formos, su keturiomis turbinomis 8 l darbinio tūrio variklis generuoja 1001 AG, turi 1250 Nm sukimo momentą ir yra susietas su septynių laipsnių automatine dvigubos sankabos pavarų dėže.
Iki 100 km/val. automobilis pagreitėja per 2,5 sek. Iki 200 km/val. jis įsibėgi per 7,3 sek. O 300 km/val. modelis pasiekia per 16,7 sek. O visų svarbiausia, kad automobilis pajėgia pagreitėti iki 407 km/val.
Tam, kad automobilis pasiektų tokį greitį, inžinieriams teko ne vieną mėnesį vargti norint sukonstruoti kėbulą taip, kad šio formos kistų didėjant greičiui, augtų automobilio prispaudimo prie kelio jėga ir jo gebėjimas pasipriešinti vėjui. Pasiekus 220 km/val., „Bugatti Veyron“ išskleidžia galinį aptaką, pakinta jo aukštis, pasikeičia kitos detalės.