Naujausias „Bugatti“ modelis išvaizdą paveldėjo iš „Veyron“ ir „Chiron“ modelių. Prancūzai toliau eina evoliucijos keliu, taigi vos užmetus akį, iškart pažinsite kas yra šio modelio gamintojas.

Vienas iš įsimintiniausių naujo modelio akcentų yra jo prietaisų skydelis, kuris – it meno kūrinio ir laikrodžio mechanizmo mišinys. Jį ir kūrė Šveicarijos laikrodžių gamintojai. Jis yra pagamintas iš titano ir papuoštas rubinais ir safyrais. Centrinė konsolė pagaminta iš aliuminio ir krištolo. Jame nėra ekrano – tik prietaisai. Tačiau vieno mygtuko paspaudimu, prireikus, ekranas iškyla iš centrinės konsolės per 2 sekundes.

Naujausias „Bugatti“ turi V16 formos variklį, taigi variklis yra ilgesnis ir didesnis už ankstesnį, bet jame nėra turbinų, jis – atmosferinis ir, palyginus, lengvas – sveria tik 252 kilogramus. Tačiau tam, kad pasiektų „Bugatti“ automobiliams deramą galią, konstruktoriai įmontavo hibridinę pavarą su trimis elektros varikliais. Rezultatas – bendra automobilio galia siekia net 1800 arklio galių. Per 8 laipsnių automatinę pavarų dėžę su dviguba sankaba automobilio galia paskirstoma visiems keturiems ratams. Varomas vien elektra „Tourbillon“ gali nuvažiuoti iki 60. Kilometrų. Iki 100 km/val. jis įsibėgėja per 2 sekundes ir pasiekia maksimalų 445 km/val. greitį.

Šiuo metu atliekami paskutiniai važiavimo bandymai ir netrukus kompanija pradės automobilio sertifikavimą. Pirmieji pirkėjai automobilį turėtų gauti po 2 metų. Iš viso prancūzai žada pagaminti tik 250 šių automobilių. Vieno kaina prasideda nuo beveik 4 mln. Eurų be mokesčių.