Lyginant „Divo“ su „Chiron“ matyti, kad gamintojas pasistengė pagerinti superautomobilio aerodinamiką. Pavyzdžiui, priekinėje dalyje yra milžiniškos angos orui įsiurbti, o tai leidžia geriau susidoroti su vėjo pasipriešinimu ir efektyviau aušintis.
Geresnę prispaudžiamąją jėgą garantuoja naujas aptakas apačioje, po priekiniu buferiu. Jis oro bangą nukreipia tiesiai į radiatorius. Gale – didelis aptakas, kurio aukštį galima keisti priklausomai nuo greičio, bei naujas difuzorius. Naujojo „Divo“ prispaudžiamoji galia yra didesnė nei 450 kg, tai maždaug 90 kg daugiau nei „Chiron“.
Be to, „Bugatti“ tikina, kad automobilio valdymas patobulintas, tad vairas tikslesnis ir informatyvesnis, vairuotojas tiksliau jaučia, ką veikia automobilio ratai. Tiesa, gerinant automobilio valdymą teko šį tą paaukoti. „Divo“ nebėra toks greitas, kaip kad buvo „Chiron“. Automobilio greitis apribotas iki 379 km/val. Antra vertus, patobulinimai leido „Divo“ Nardo lenktynių trasoje būti 8 sekundėmis greitesniam nei „Chiron“.
„Divo“ yra 34 kg lengvesnis nei jo pirmtakas, tačiau kol kas nėra aišku, ar šis skaičius bus galutinis, mat kol kas „Bugatti“ tikslių svorio duomenų, kol „Divo“ neturi homologacijos, neatskleidžia.
Variklis – nepasikeitė. Bet tai tiems, kas įsigijo „Divo“, vargu ar rūpi, mat automobilis vis dar turi 16 cilindrų, keturias turbinas ir 1500 AG. Be to, greitėdamas iki 100 km/val., „Divo“ yra 0,2 sek. greitesnis nei „Chiron“. 100 km/val. superautomobilis pasiekia per 2,4 sek.
Kodėl šio automobilio įsigyti niekam nebepavyks? Mat „Bugatti“ gamindami „Divo“ nepersistengs. Numatyta, kad 5 mln. eurų kainuojantis modelis bus pagamintas 40 vienetų tiražu. Ir visi šie automobiliai jau parduoti.
„Divo“ vardą „Bugatti“ pasiskolino iš Alberto Divo, prancūzų lenktynininko, kuris laimėjo „Targa Florio“ lenktynes 1928 ir 1929 m. važiuodamas su „Bugatti Type 35 B“ modeliu.