„Camaro“ vyriausiasis inžinierius Alas Oppenheiseris pripažino, kad svarstomų klausimų sąraše – keletas punktų, tarp kurių yra ir svorio mažinimas.
„Visada sunkiai dirbome mažindami svorį, tačiau ateityje ši užduotis nebus lengvesnė dėl griežtėjančių reikalavimų gaminti ekonomiškesnius automobilius. Variklio darbinis tūris, cilindrų skaičius, apie visus šiuos dalykus reikia galvoti“, – teigė jis.
Kitas aspektas – automobilio dizainas.
„Tai labai sėkmingas automobilis. Kai kuriais atžvilgiais bus labai sunku pakeisti jo išvaizdą ir sukurti šeštos kartos „Camaro“. Ar tai turėtų būti į antros kartos modelį, gamintą 1970-1981 m., panašesnis automobilis? O gal į pirmos, kuris buvo gaminamas 1967-1969 m.?“, – svarstė A. Oppenheiseris, tačiau taip ir neatskleidė, kuri kryptis bus pasirinkta.
2011 m. „Camaro“ pirmavo savo segmente, užėmęs 42 proc. galiniais ratais varomų galingų kupė rinkos. Šio modelio pardavimai pernai siekė 88 249 vnt. Už „Camaro“ nugaros liko tokie automobiliai kaip ford">„Ford Mustang“ (70 438 vnt.), „Dodge Challenger“ (39 534 vnt.) ir hyundai">„Hyundai Genesis Coupe“. „Hyundai“ pernai pardavė 32 998 vnt. „Genesis“ automobilių, tačiau į šį skaičių įtrauktos kupė ir sedano versijos. Kompanija neatskleidė atskirų versijų pardavimų skaičių.