Pasak šaltinių, nauji automobiliai pasirodys rinkoje 2015 m. antrajį pusmetį. Pagrindiniai jų konkurentai būtų 3 serijos BMW ir C klasės „Mercedes-Benz“.
„IHS Automotive“ tyrimų direktorius Christophas Stuermeris teigia, kad logiška pasinaudoti „Land Rover“ sėkme ir išplėsti „Jaguar“ automobilių gamą. Pasak jo, „Jaguar“ pardavimai yra daugiau nei du kartus mažesni už „Land Rover“, tad būtina kažką daryti. Be to, investuotojams patinka judėjimas mažesnių modelių link.
Pigesnės „Land Rover Evoque“ mažo visureigio ir „Freelander“ versijos yra tarp geriausiai parduodamų „Jaguar Land Rover“ modelių. Nauji „Jaguar“ automobiliai bus gaminami panaudojant tas pačias gamybos linijas, kurios anksčiau gamino „Land Rover“ automobilius.
Nauji modeliai greičiausiai turės aliumininius kėbulus, tokius kaip „Jaguar XJ“ modelis. Praėjusiais metais „Jaguar Land Rover“ pasirašė susitarimą su Saudo Arabijos įmone dėl aliuminio pirkimo iš vienos didžiausių pasaulyje aliuminio lydyklų.
Praėjusiais metais „Jaguar Land Rover“ teigė, jog artiniausius ketverius metus kasmet planuoja investuoti 2,75 mlrd. svarų (11 mlrd. Lt) į naujus produktus ir gamybos įrenginius. Per pastaruosius ketverius metus, nuo tada, kai jį nusipirko „Tata“ grupė, „Jaguar Land Rover“ išbrido iš nuostolių dėl augančios prestižinių automobilių paklausos besivystančiose šalyse. Tai padėjo gamintojui atsispirti gamyklų uždarinėjimo dėl smunkančios gamybos tendencijai, būdingai daugumai Europos automobilių gamintojų.
„Jaguar Land Rover“ pardavimai 2013 m. pirmąjį pusmetį ūgtelėjo 14%, iki 210 190 automobilių. Prie to prisidėjo greitai besivystanti Kinija. Vis dėlto, mažiau nei 20% parduotų automobilių buvo „Jaguar“. Dabar „Tata“ siekia pakeisti susidariusią padėtį ir padidinti „Jaguar“ pardavimus.
Rugsėjį Frankfurto automobilių parodoje „Tata“ paskelbs oficialų pranešimą apie naują automobilių gamą, o iki tol, „Jaguar Land Rover“ atstovas žiniasklaidai susilaiko nuo bet kokių su tuo susijusių komentarų.