Kaip ir „aštuoniukės“ CTS-V bei „Escalade“ modeliuose, naujasis variklis turės cilindrų deaktyvacijos technologiją. Ji suteiks galimybę vairuotojui naudoti tik keturis cilindrus, kai reikia mažiau galios.
Atnaujinti automobiliai tap pat turės automatinę start/stop sistemą ir aštuonių laipsnių automatines pavarų dėžes.
Tačiau degalų ekonomija išaugo apčiuopiamais 9 procentais, o variklio taršumas sumažėjo 8 procentais. Tokiu būdu „Cadillac“ bando patenkinti klientus, kuri tiems reikia galios, bet ir gamtos teršti nesinori.
Didesnio efektyvumo ieškotojams lieka 2 litrų turbomotoras, o tiems, kam gamta nerūpi, – 3,6 litro V6 variklis su dviem turbinomis ATS-V modelyje arba 6,2 litro V8 monstras CTS-Vsport automobilyje.