Kaip ir „aštuoniukės“ CTS-V bei „Escalade“ modeliuose, naujasis variklis turės cilindrų deaktyvacijos technologiją. Ji suteiks galimybę vairuotojui naudoti tik keturis cilindrus, kai reikia mažiau galios.
Atnaujinti automobiliai tap pat turės automatinę start/stop sistemą ir aštuonių laipsnių automatines pavarų dėžes.

Kaip pranešė autoblog.com, naujojo variklio galia sieks 335 AG, o maksimalus sukimo momentas – 385 Nm. Tad galios prasme atnaujintas variklis didelių pokyčių nepasiekė – tik 14 AG ir 12 Nm daugiau nei pirmtakas.

Tačiau degalų ekonomija išaugo apčiuopiamais 9 procentais, o variklio taršumas sumažėjo 8 procentais. Tokiu būdu „Cadillac“ bando patenkinti klientus, kuri tiems reikia galios, bet ir gamtos teršti nesinori.

Didesnio efektyvumo ieškotojams lieka 2 litrų turbomotoras, o tiems, kam gamta nerūpi, – 3,6 litro V6 variklis su dviem turbinomis ATS-V modelyje arba 6,2 litro V8 monstras CTS-Vsport automobilyje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)