Nors anksčiau buvo skelbiama, kad „Cadillac“ nesiruošia dėl klientų grumtis su „Mercedes-Benz S“, „BMW 7“ ar „Audi A8“, tačiau pažvelgus į šį prototipą akivaizdu, jog kažkas kompanijoje persigalvojo.
Įspūdingų parametrų „Cadillac Escala“ yra 5347 mm ilgio, 1948 mm pločio bei vos 1455 mm aukščio, o ratų bazė siekia net 3228 mm. Automobilyje sumontuota modifikuota CT6 modelio važiuoklė, jis taip pat bus varomas galiniais ratais.
Prototipe montuojamas 4.2 litro darbinio tūrio V8 benzininis motoras su dviem turbinom, kurio galia kol kas neatskleidžiama. Gamintojai tik pažymi, jog variklis turi dalinę cilindrų (keturių) atjungimo funkciją, kuri leidžia taupyti degalus, kai jėgainė neapkraunama.
Salone taip pat pasitelkiant OLED elementus sukurti išlankstyti displėjai. Skaitmeninis prietaisų skydelis sujungtas su centriniu multimedijos ekranu. Ši multimedija valdoma tiek balsu, tiek gestais. Dalis salono apdailos montuojama rankomis, o sėdynėms, anot gamintojų, pagaminti naudojamos aukštojoje madoje populiarios medžiagos.
Tikslių planų, kada šis automobilis pasirodys gatvėse, „Cadillac“ kol kas neatskleidžia.