Žadama, kad ši versija bus dar dinamiškesnė ir išskirtinesnė: naujas priekis, dviejų atspalvių stogas ir daugiau galimybių pritaikyti automobilį savo reikmėms, įskaitant keturis interjero dizaino planus.

Automobilyje yra naujų naudingų technologijų, pavyzdžiui, „Hands-Free Tailgate“ (koja atidaroma bagažinė), „Citroen Connect Nav“ navigacijos sistema su 7 colių skersmens lietimui jautriu ekranu ir naujas variklis – „PureTech 130 S&S EAT6“. Tradiciškai bus siūlomi ir modernus dyzeliniai „BlueHDI“ agregatai.

Automobilio dizainą pabrėžia išraiškingas stilius, unikalūs žibintai, išlaikytos pirmtako proporcijos, sujungiančios kompaktišką eksterjerą ir erdvų interjerą bei didelę bagažinę (pagal šias savybes „Citroën C4 Picasso“ pirmauja vienatūrių klasėje). Tikinama, kad dėl EMP2 platformos automobilis pasižymi važiavimo stabilumu ir garantuoja komfortą visiems keleiviams.

Naujasis modelis paveldės jutiklinę vairavimo sąsają, papildomai pasirenkamą 12 colių panoraminį HD ekraną, pagalbinę automobilio statymo sistemą ir adaptyvią pastovaus greičio palaikymo sistemą su sustabdymo funkcija bei kitas inovacijas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (16)