Pirmą kartą pristatęs hidraulinę pakabą 1955 metais, Prancūzijos „Citroen“ pasiekė iki to laiko nematytą komforto lygį ir iš karto rado daugybę gerbėjų. Dėl šios pakabos nuo žūties buvo išgelbėtas generolas Šarlis de Golis, kai 1962 metais į jo „Citroen DS“ buvo pradėta šaudyti. Hidraulinės pakabos dėka automobilis galėjo važiuoti toliau net su peršautomis dvejomis padangomis.
Tačiau naujausi išradimai užgožė „Citroen“ hidropneumatinę pakabą, pavyzdžiui „Volkswagen“ naudojama adaptyvi pakaba DCC pasižymi ir preciziškesniu valdymu ir gerokai mažesne kaina, yra patikimesnė.
Tai yra dalis naujojo „Citroen“ vadovo Carloso Tavareso kaštų taupymo programos dalis. C. Tavaresas planuoja optimizuoti gamybą: kai kuriuos komponentus prancūzai pirks iš šalies, nes taip yra pigiau, atleis dalį darbuotojų ir atsisakys brangių ir komplikuotų sistemų, kurias galima pakeisti paprastesnėmis.Anot C. Tavareso, hidropneumatika kainuoja daug daugiau, tačiau nesuteikia tokio didelio pranašumo.
Ironiška, kad „Citroen“ atsisako savojo arkliuko, kurį išgarsino DS modelis, tačiau tuo pat metu kuria visą gamą prabangių modelių kurie vadinsis DS. Tiesa, nei vienas jų neturi pneumatinės pakabos ir bent artimiausiais metais tikrai neturės.
Dabar hidropneumatinę pakabą naudoja tik prabangių modelių gamintojai – jos montuojamos į „Rolls-Royce“ bei prabangius „Audi“ ir „Mercedes“ modelius. Beje, būtent „Citroen“ gamykla Normandijoje gamina pneumatines sferas britiškiems „Rolls-Royce“ kompanijos automobiliams.
„Piko minutės“ transliuojamos pirmadieniais – ketvirtadieniais 7.20 val.