Futuristiško dizaino „Cxperience“ modelio ilgis – 4,85 metro, plotis – net du metrai, o aukštis – vos 1,37 m. Automobilio ratų bazės ilgis sufleruoja apie gerai išnaudotą erdvę – lygiai 3 metrai. Šis koncepcinis modelis yra 13 cm trumpesnis ir 10 cm žemesnis už sedaną „Citroen C6“, kurio gamybą prancūzai jau nutraukė, tačiau jo atstumas tarp ašių didesnis 10 cm, o plotis – net 11 cm.
Automobilyje bus montuojama hibridinė pavara su iš tinklo įkraunamais akumuliatoriais („plug-in“). Šią pavarą sudarys benzininis bei elektrinis varikliai, 3 kWh baterija bei tarp motorų „įkurdinta“ aštuonių laipsnių pavarų dėžė. Bendra sistemos galia – 300 AG. Naudojant vien elektros resursą automobilis galės įveikti iki 60 kilometrų.
„Cxperience“ taip pat turės svarbų „Citroen“ atributą – sofistikuotą pakabą „Advanced Comfort“, kuri pakeis anksčiau populiarią hidropneumatinę „Hydractive“. Naujoji pakaba – kaip ir žanro klasika tapusios senesnės – leis keisti važiuoklės aukštį ir ją minkštinti, pavyzdžiui, važiuojant prastos kokybės danga.
Didžioji dalis „Cxperience“ funkcijų bus valdomos per centrinėje konsolėje sumontuotą 19 colių skersmens ekraną. Jį bus galima suskaidyti į keletą atskirų dalių ir vienu metu valdyti daugiau parametrų. Be to, kai kurias funkcijas (pavyzdžiui, užvedimo) bus galima valdyti išmaniuoju telefonu.
Gale sėdintiems keleiviams bus suteikta galimybė valdyti kondicionierių ir multimedijos nustatymus per atskirai sumontuotus planšetinius kompiuterius. Sėdynių galvų atramose integruotos garso kolonėlės bei mikrofonai, o vairuotojas gali naudotis 360 laipsnių kameros funkcionalumu.
Vietoje veidrodėlių automobilyje sumontuotos aukštos raiškos vaizdo kameros. „Cxperience“ galės būti komplektuojamas su 22 colių skersmens ratlankiais, sedanas taip pat turės tiek priekinius, tiek galinius LED žibintus. Iš kitų modelių išsiskirti neabejotinai padės ir į skirtingas puses atsidarančios priekinės bei galinės durelės.
Kada šis automobilis taps serijiniu prancūzai kol kas neatskleidžia.