„Citroën“ ir „Peugeot“ šiuo metu siūlo visą elektra varomų lengvųjų komercinių automobilių gamą. Be šių modelių, siekiama klientams taip pat pasiūlyti aplinkos neteršiančias transporto priemones, kurios įveiktų didelius atstumus, o degalų papildymas būtų itin greitas. Vandenilio degalų elementai garantuoja šiuos privalumus ir kartu leidžia išlaikyti krovumo rodiklius.
„Stellantis“ drauge su projekto partnerėmis, kompanijomis „Faurecia“ ir „Symbio“, pasirinko vidutinio pajėgumo jėgainę, kurią sudaro 45 kW galios vandenilio degalų elementų grupė, 4,4 kg talpos vandenilio bakas (700 barų slėgio, įrengtas po grindimis) ir 10,5 kWh talpos baterija.
Vandenilio degalų elementai pasižymi tolygiai išvystomu pajėgumu, o baterija bus montuojama, kad tenkintų didesnį energijos poreikį įsibėgėjant ir užtikrintų jos kaupimą stabdymo metu. Konstrukcijoje numatyta galimybė įkrauti bateriją iš elektros tinklo.
Pirmiausia bus gaminami vandenilio degalų elementais varomi lengvieji komerciniai automobiliai. „Citroën“ ir „Peugeot“ šiuo metu siūlo platų elektra varomų komercinių modelių pasirinkimą – nuo kompaktiško krovininio „e-Partner“, keleiviams gabenti skirto „e-Traveller“ iki didelio furgono „e-Boxer“.
Vandenilio degalų elementais varomi grupės „Stellantis“ automobiliai nuvažiuos daugiau nei 400 km pagal WLTP bandymų ciklą, o vandenilio bako pripildymas truks maždaug 3 minutes. Krovinių skyriaus talpa ir maksimaliu krovumu šie modeliai nesiskirs nuo vidaus degimo variklius turinčių versijų. Svarbiausia, kad šios transporto priemonės visiškai neterš aplinkos.
10,5 kWh baterija dar labiau didins šių modelių universalumą. Naudojantis 11 kW įkrovimo galia energijos atsargas galima visiškai pripildyti per naktį. Į automobilius bus montuojamas tas pats „Citroën“ ir „Peugeot“ elektromobilių elektros variklis. Jo pajėgumas siekia 100 kW, o didžiausias sukimo momentas – 260 Nm.
Serijinė vandenilio degalų elementais varomų lengvųjų komercinių automobilių gamyba prasidės 2021 metų pabaigoje.