Per pirmąjį šių metų ketvirtį C3 užsakymai Europoje pakilo 12 procentų, o modelis pateko į perkamiausių penketą savo segmente.
Geriausiai parduodamas „Citroen“ modelis prisidėjo prie pagrindinio kompanijos pardavimų tikslo. Per pirmąjį šių metų ketvirtį „Citroen“ tarptautiniai pardavimai išaugo 9 proc., palyginus su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.
Tai, teigiama pranešime žiniasklaidai, geriausias rezultatas Europoje per pastaruosius 7 metus.
Gamintojo atstovai skaičiuoja, kad keturi iš dešimties modelių parduodami su geriausia įranga, o dažniau nei 6 iš 10 automobilių kėbulas dažomas dviem spalvomis. Be to, daugiau nei pusė modelių įsigyti su „Airbump“ apdailomis, o kas ketvirto parduoto automobilio savininkas transporto priemonę rinkosi išreiškęs norą turėti netradicinę interjero spalvą.