Per pirmąjį šių metų ketvirtį C3 užsakymai Europoje pakilo 12 procentų, o modelis pateko į perkamiausių penketą savo segmente.

Geriausiai parduodamas „Citroen“ modelis prisidėjo prie pagrindinio kompanijos pardavimų tikslo. Per pirmąjį šių metų ketvirtį „Citroen“ tarptautiniai pardavimai išaugo 9 proc., palyginus su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.

Tai, teigiama pranešime žiniasklaidai, geriausias rezultatas Europoje per pastaruosius 7 metus.

Gamintojo atstovai skaičiuoja, kad keturi iš dešimties modelių parduodami su geriausia įranga, o dažniau nei 6 iš 10 automobilių kėbulas dažomas dviem spalvomis. Be to, daugiau nei pusė modelių įsigyti su „Airbump“ apdailomis, o kas ketvirto parduoto automobilio savininkas transporto priemonę rinkosi išreiškęs norą turėti netradicinę interjero spalvą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)