Pasirinko populiariausius
Naujieji „CityBee“ elektromobiliai išriedėjo į Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos gatves. Planuojama, kad iki vasaros vidurio Lietuvos keliuose pasirodys iki 100 tokių elektra varomų „CityBee“ mikroautobusų.
Naujuosius krovininius „CityBee“ elektromobilius klientai bus prašomi palikti toje pačioje aikštelėje, iš kur ir buvo paimti. Panaši tvarka galioja ir krovininiams bendrovės automobiliams su vidaus degimo varikliais – juos galima palikti tik tam numatytose aikštelėse, pažymėtose „CityBee“ programėlėje.
Išmaniųjų mobilumo paslaugų bendrovės „CityBee“ vadovo Kristijono Kaikario teigimu, krovininiai elektromobiliai debiutui buvo pasirinkti dėl praktinių priežasčių.
„Bendrovė naujiems plėtros žingsniams ir iki šiol dažnai pasirinkdavo krovininius automobilius. Šios kategorijos automobiliai yra vieni paklausiausių mūsų parke, o jų administravimas yra paprastesnis nei keleivinių. Pereinamuoju laikotarpiu tokios savybės yra naudingos ir leidžia su naujove pamažu apsiprasti tiek klientams, tiek ir mūsų komandai“, – aiškino K. Kaikaris.
Be to, „CityBee“ pasirinko būtent „Volkswagen e-Crafter“ dar ir todėl, kad tai yra itin populiarus ir daliai vartotojų jau pažįstamas automobilis. Pasak „Volkswagen“ komercinių automobilių prekių ženklo vadovo Baltijos šalyse Māris Zoltners, praėjusiais metais „e-Crafter“ modelis tapo populiariausiu komerciniu elektromobiliu Baltijos šalių rinkoje.
„Esame užtikrinti, kad ir šiemet „e-Crafter“ bus rinkos segmento lyderiu, mat kuo toliau, tuo tvirčiau galima teigti, kad kelionės be emisijų yra po miestą zujančio verslo ateitis. Smagu, kad prie jos kūrimo galime prisidėti drauge su „CityBee“, – sakė M. Zoltners.
Spręs įkrovimo stotelių užimtumo iššūkį
K. Kaikario teigimu, nors „CityBee“ ir yra didžiausia automobilių dalijimosi platforma Baltijos šalyse, elektromobiliai sukuria iššūkių net ir patyrusiems specialistams. Vienas pagrindinių – automobilių įkrovos stotelių naudojimo optimizacija.
„Išsikėlėme užduotį pasirūpinti, kad maksimalus „CityBee“ elektromobilių skaičius būtų įkraunamas per minimalų stotelėje praleistą laiko tarpą. To sieksime, nes suprantame, kad dabartine įkrovimo stotelių infrastruktūra naudojasi ir asmeninių elektromobilių savininkai, kurie jau ne kartą yra iškėlę problemą dėl veltui užimtų įkrovos vietų“, – pabrėžė K. Kaikaris.
Siekdama kuo efektyvesnio elektromobilių parko valdymo, „CityBee“ taip pat daug dėmesio ketina skirti ir klientų supažindinimui su elektromobilių naudojimo etiketu. Pradedant tuo, kad paleidus elektromobilį šis neskleidžia garso ir baigiant tinkamu elektromobilio įkrovimo laido prijungimu ar atjungimu bei užtikrinimu, kad užtektinai įkrautas elektromobilis nebus statomas šalia įkrovimo stotelės ir ta vieta bus palikta kitai transporto priemonei, kurią reikia įkrauti
„VW e-Crafter“ elektromobilių pristatymas yra pirmasis žingsnis „CityBee“ automobilių parko elektrifikacijos projekte, kuris, planuojama, bus įgyvendintas per ateinančius 3 metus. Kaip buvo anksčiau skelbta, per šį laikotarpį bendrovė klientams pasiūlys apie 700 krovininių ir keleivinių elektromobilių.
Planuojama, kad pirmieji keleiviniai elektromobiliai „CityBee“ automobilių parke pasirodys jau vasarą.