„Inovev“ analitikas Jamelis Taganza mano, jog šiems trims modeliams grėsmė kilo dėl besikeičiančios rinkos struktūros, kuomet vis daugiau mažų ir kompaktinių automobilių pirkėjų vietoje universalų ir vienatūrių renkasi visureigius ar bent pseudovisureigius.
„JATO Dynamics“ duomenimis, pirmąjį pusmetį „Lodgy“ pardavimai smuktelėjo net 44 proc., iki kiek daugiau nei 11 tūkst. vnt., nors visas segmentas sumažėjo 9 proc., iki 197 tūkst. vnt. Debiutavus naujos kartos modeliui, „Logan MCV“ pardavimai sausį-rugpjūtį išaugo daugiau nei dvigubai: nuo beveik 11 tūkst. vnt. praeitais metais iki kone 24 tūkst. vnt. šiemet. Tuo tarpu „Dokker“ išliko stabilus: jo pardavimai pirmąjį pusmetį išaugo 2 proc., iki beveik 10 tūkst. vnt., nors segmento nuosmukis 2011-14 m. sudarė net 41 proc.
„Dokker“ savo segmente Europoje šių metų pirmąjį pusmetį užėmė 5 vietą, tuo tarpu viena pozicija aukščiau yra kitas „Renault“ modelis – „Kangoo“ – kurio pardavimai minėtu laikotarpiu išaugo net 20 proc., iki kiek daugiau nei 13 tūkst. vnt.
Nors „Logan MCV“, „Lodgy“ ir „Dokker“ pademonstravo labai skirtingus rezultatus, „Dacia“ išlieka svarbiu „Renault“ pelno šaltiniu. Sausį-rugpjūtį šios kuklios markės pardavimai ūgtelėjo 30 proc., iki beveik 251 tūkst. vnt., o prie to daug prisidėjo stipri hečbeko „Sandero“, sedano „Logan“ ir visureigio „Duster“ paklausa. „Renault“ neskelbia „Dacia“ finansinių rezultatų, tačiau „Morgan Stanley“ apskaičiavo, jog „Dacia“ veiklos marža yra apie 9 proc., o toks dydis būdingas tik sėkmingai veikiančioms prestižinėms markėms. Norėdamas išlaikyti aukštą „Dacia“ pelningumą, Prancūzijos gamintojas turi atsisakyti prastai perkamų modelių.