Visas asortimentas su visiškai nauju identitetu bus pasaulinė premjera kartu su neseniai pristatytu MANIFESTO koncepciniu automobiliu. Pirmą kartą dėmesio centre bus kolekcinio leidimo „Duster“, taip pat debiutuos pirmasis „Dacia“ HYBRID 140 variklis. Ekologiškai sukurti prekių ženklo gaminiai taip pat bus eksponuojami įtraukiančios patirties metodu stende, kuriame aiškiai nagrinėjama nauja prekių ženklo kryptis.
Visas „Dacia“ asortimentas įgauna naują prekių ženklo identitetą
„Dacia“ neseniai pradėjo naują skyrių, paleisdama naują prekių ženklo identitetą. Iki šiol tai apėmė naują logotipą, kuris vienu metu buvo pradėtas taikyti visam asortimentui („Spring“, „Sandero“, „Logan“, „Duster“ ir „Jogger“), naujas atstovybes, naują dizainą ir naujas spalvas. „Mondial de l'Auto“ paroda yra pasirinkta vieta, kur „Dacia“ pirmą kartą plačiajai visuomenei pristatys šiuos įdomius pokyčius. Parodoje bus rodomas visas automobilių asortimentas, dabar pažymėtas naujaja „Dacia Link“ emblema, kurioje aptakios „D“ ir „C“ raides sukuriančios linijos susijungia kaip grandinė, simbolizuojanti tvirtumą ir paprastumą. Savo logotipu „Dacia“ pabrėžia savo vertybes: esminius dalykus apimantį prekių ženklą, kuris yra šaunus, tvirtas, skirtas gamtai ir ekologiškas.
MANIFESTO koncepcinis automobilis, „Dacia“ vertybių įkūnijimas
Dacia MANIFESTO koncepcinio automobilio pasaulinė premjera įvyks „Dacia“ stende.
Nors MANIFESTO nėra būsimas gamybos modelis, jis įkūnija „Dacia“ esminių, šaunių, tvirtų, įperkamų ir aplinkai nekenksmingų transporto priemonių viziją. MANIFESTO yra labai kompaktiškas, judrus ir lengvas automobilis, sukurtas nuotykiams gamtoje. Tai laisva „Dacia“ vizijos išraiška, kuri yra apčiuopiama jos vertybių ir prekių ženklo savybių reprezentacija.
„Duster Mat Edition“, kolekcinis automobilis
Nuo pat pristatymo 2010 m. parduota daugiau kaip 2 milijonai vienetų „Duster“, šis automobilis tapo ikoniniu „Dacia“ modeliu.
Atsižvelgiant į automobilių entuziastų norus, „Duster“ bus suteikta garbinga vieta „Dacia“ stende su automobilių kolekcionieriaus „Mat Edition“ versija – modelio asmenybės demonstravimu.
Išskirtinis leidimas turės unikalią komplektaciją, kurioje panaudotas galingas ir efektyvus TCe 150 variklis su EDC pavarų dėže, geriausia siūloma „Dacia“ įranga ir išskirtine kėbulo spalva. Išskirtinis „Duster Mat Edition“ dizainas dar kartą padidins prekių ženklo patrauklumą, o užsakymai bus priimami 2022 m. pabaigoje.
HYBRID 140 variklis greitai bus modelyje „Jogger“
HYBRID 140 variklis bus rodomas „Dacia“ stende specialiu demonstratoriumi. „Jogger“ kitais metais taps pirmuoju „Dacia“ hibridu. Besiplečiantis ekologiškų sprendimų asortimentas pirmą kartą apima 140 AG hibridinį variklį. Ši technologija, jau įvaldyta „Renault“ grupėje, yra dar viena galimybė „Dacia“ prekių ženklui panaudoti išbandytus komponentus ir patikrintas technologijas.
Užsakymai bus priimami 2023 m. pradžioje, o pardavimas prasidės 2023 m. pavasarį.
Ekologiškas firminių prekių asortimentas
„Dacia“ prekių asortimentą sudaro kuprinės, gertuvės, kepurės ir lietpalčiai. Tik esminiai dalykai, padedantys atkurti ryšį su gamta ir puoselėti prekių ženklo vertybes: paprastumą, tvirtumą ir autentiškumą. Pagal naują prekių ženklo identitetą asortimente naudojamos perdirbtos medžiagos (lietpalčiai ir kuprinės iš perdirbto poliesterio, kepurės iš perdirbtos polimedvilnės) ir tvarios medžiagos (aliuminio gertuvės).
Visas prekių asortimentas yra ekologiškas kiekviename žingsnyje – nuo gaminio dizaino iki platinimo. Kolekciją bus galima įsigyti prekybos atstovybėse, kur ji bus patalpinta perdirbto ir perdirbamo kartono lentynose, kuriose jau yra kitų prekių. Vėlgi, „Dacia“ siekis atsikratyti visko, kas nereikalinga, taikoma visai jos vertės grandinei.