Po šito japonams teko skelbti serviso kampaniją, kurios metu buvo atšaukta 100 mln. saugos pagalvių, jau sumontuotų automobiliuose. Jų savininkams teko keliauti į servisus ir remontuoti automobilius.
„Reuters“ duomenimis, paaiškėjo, kad įmonė buvo pateikusi ir netikslių saugos diržų testavimo duomenų.
Netikslūs saugos diržų testavimo duomenys atkeliavo iš gamyklos Hikonėje, Japonijoje.
Kai „Takata“ subankrutavo, didelę dalį jos akcijų nusipirko automobilių apsaugos sistemų gamintoja „Joyson Safety Systems“ (JSS). 2018 m. balandį JSS buvo įsigijusi iš „Takatos“ minėtą gamyklą Hikonėje.
„Šiuo metu JSS peržiūri 20 metų laikotarpio testavimų ir produkcijos gamybos duomenis“, – pranešime spaudai teigia JSS Pasaulinių komunikacijų skyriaus direktorius Bryanas Johnsonas.
Japonijos Transporto ministerija jau informavo automobilių gamintojus, kad šie būtų pasirengę „Takatos“ gamintų saugos diržų atšaukimui, skelbia „Reuters“. Ministerija taip pat paprašė, kad JSS padalinys Japonijoje pateiktų tyrimo ataskaitą. Tikėtina, kad saugos diržų atšaukimas paveiks daugelį automobilius gaminančių įmonių, juk JSS užima 40 proc. saugos diržų gamintojų rinkos Japonijoje ir 30 proc. – visame pasaulyje.
Galbūt netikslūs „Takatos“ saugos diržų duomenys skamba lyg deja vu. Anksčiau „Takata“ pardavinėjo automobilių gamintojams oro pagalvių pripūtimo mechanizmus su defektu, remdamasi suklastotais testavimo rezultatais. „Takatos“ oro pagalvės būdavo pripučiamos per stipriai, todėl jų dalys galėdavo plyšti, pažerdamos į automobilio saloną metalinių fragmentų. 2017 m. „Takata“ pripažino savo kaltę dėl nekokybiškų oro pagalvių, su kuriomis buvo susietos keliolikos asmenų žūtys.