Naujas modelis turi visiškai naują platformą, didesnį atstumą tarp ašių, naujos kartos variklius ir sveria 60 kilogramų mažiau.
Automobilis pagamintas naudojant modulinę MLB platformą (skirta automobiliams su išilgai montuojamais varikliais), o važiuokle dalinasi su naujausios kartos „Audi A4“ modeliu. Tai bus antrasis gamintojo modelis, kuriame visų varančiųjų „quattro“ sistemos „Torsen“ centrinis diferencialas bus pakeistas elektronikos valdoma mova.
Naujasis A5 galimas su penkiais varikliais – dviem benzininiais ir trimis dyzeliniais, kurių galia siekia nuo 190 iki 286 AG. Be to, šie varikliai už ankstesniu ne tik galingesni, bet ir iki 22 proc. taupesni.
Galingoji S5 versija turės 3,0 l šešių cilindrų variklį, kurio galia sieks 354 AG, su juo iki 100 km/val. automobilis įsibėgės per 4,7 sekundes, o vidutines degalų sąnaudas gamintojas žada vos7,3 l/100 km. Kitais metais debiutuos ir galingiausia RS versija, kurios variklio galia bus net 450 AG.