Vokietijos federalinės motorinių transporto priemonių tarnybos (KBA) leidimas galioja visoje Europoje, kur "Volkswagen" emisijų duomenų klastojimo skandalas palietė 8,5 mln. dyzelinių šio gamintojo automobilių. Visame pasaulyje neteisėta programinė įranga galėjo būti sumontuota apie 11 mln. automobilių.
Tuo metu JAV, kur emisijų skandalas kilo prieš 11 mėnesių, "Volkswagen" vis dar negali pritaikyti reikiamų techninių sprendimų. Šiuo metu kompanija vis dar išbando techninę ir programinę įrangą, kurią sumontavus nereikėtų supirkti 475 000 automobilių su defektais.
"Volkswagen" grupės automobiliuose su 1,2 ir 2 litrų dyzeliniais varikliais tereikia atnaujinti taršos kontrolės sistemos programinę įrangą. Tačiau beveik 3 mln. automobilių su 1,6 litrų dyzeliniais varikliais dar reikia ir oro filtro sistemos pakeitimų.
"Volkswagen" teigia, kad didžiąją dalį iš 8,5 mln. automobilių galima pataisyti dar šiais metais.