„Mūsų klientai dirba neskaičiuodami valandų ir veža reikalingas prekes kaip maistą ar medicinos reikmenis. Jie pasitiki mūsų produktais ir išlaiko užvestą ekonomikos variklį, nepaisydami, kad daug kitų sričių šiuo metu yra sustabdytos. Šiuo iššūkių kupinu laikotarpiu „Daimler“ nori padėti tiek transporto įmonėms, tiek visuomenei“, – teigia oficialaus „Mercedes-Benz“ ir „Daimler Trucks“ atstovo „Silberauto“ krovininių automobilių pardavimo vadovas Lietuvoje Paulius Kraučiūnas.

Šiuo sudėtingu metu sunkvežimiai ir autobusai atlieka itin svarbų vaidmenį. Komercinis transportas užtikrina reikiamų produktų tiekimą ir paskirstymą, taip pat – sklandų avarinių tarnybų darbą. Todėl itin svarbu, kad transporto priemonių gamintojų serviso centrai dirbtų maksimaliu pajėgumu. „Fuso“ savo atstovams visame pasaulyje nurodė, jei tik teisiškai įmanoma, tęsti servisų veiklą laikantis maksimalių saugumo reikalavimų klientų bei darbuotojų atžvilgiu.

Inovacijų lyderis

Iškart po pristatymo šiuo metu gaminamas „Canter“ modelis pelnė daug apdovanojimų įvairiose šalyse, tarp jų – ir prestižinį geriausio lengvojo sunkvežimio „Light Truck of the Year 2015“, kurį steigia Jungtinėje Karalystėje pirmaujantis komercinio transporto ekspertų portalas „VansA2Z“.

„Fuso Canter“ yra aplinkai draugiškas komercinių automobilių sektoriaus pionierius. Hibridinis „Canter Eco Hybrid“ Europoje parduodamas jau nuo 2012 m. pabaigos, o dyzelinis „Canter“ yra vienas iš ekonomijos ir ekologijos lyderių nuo pat „Euro VI“ standarto įsigaliojimo – standartiškai montuojamas „Ecofficiency“ paketas sumažino degalų sąnaudas ir CO₂ emisijas iki 9 proc.

Į visus „Canter“ sunkvežimius montuojami 3 litrų darbinio tūrio 4 cilindrų dyzeliniai varikliai su kintamos geometrijos turbokompresoriais. Šie varikliai yra trijų modifikacijų, nuo 96 kW (130 AG) iki 129 kW (175 AG).

Iš kitų modelių jie išsiskiria ne tik technologijomis, bet ir didele kabinų įvairove – 2 metrų pločio „Comfort“ patogiai įsitaisyti gali trys žmonės, o vienguba 1,7 m pločio „Standard“ suteikia daugiau manevringumo. Virš variklio montuojama kabina taip pat leidžia gerai išnaudoti erdvę, o trumpa ratų bazė sumažina apsisukimo spindulį. Tai – itin praktiška savybė mieste.

2017 m. buvo pristatytas „Fuso eCanter“ – pirmasis pasaulyje elektrinį variklį turintis lengvasis sunkvežimis. 129 kW (175 AG) galią bei 420 Nm sukimo momentą pasiekiantis sunkvežimis įsibėgėti gali tarsi lengvasis automobilis, o viena įkrova įveikiamas atstumas – apie 100 kilometrų. „eCanter“ nauda nesibaigia vien ekologija: palyginti su dyzeliniu sunkvežimiu, įveikdamas 10 tūkst. kilometrų eksploatacines išlaidas jis sumažina apie 1 000 Eur.

Nuo 3,5 iki 8,55 tonos bendrosios masės „Fuso Canter“ sunkvežimiais jau 15 metų prekiauja oficialus „Daimler Trucks“ atstovas Lietuvoje „Silberauto“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)