Daugumai šeštadienio lenktynėse stojant į starto rikiuotes teko tenkintis per anksti nutrauktų kvalifikacijų rezultatais: avarijos keitė viena kitą. Tačiau Vakaro prasiskirstę debesys visai nudžiovino trasą po visų kvalifikacinių važiavimų trasoje pasirodęs Estijos inžinierių prototipas „Kalana“ jau renginio išvakarėse gerokai pagerino esamą Bikerniekų trasos rekordą, taip prognozuodamas smagų šeštadienį. Galiausiai, naujuoju trasos rato įveikimo rekordu tapo šeštadienį užfiksuotas 1.12,725 minutės: juo gali didžiuotis estas Tonis Vanaselja.
Rytą pradėjusios „ABC Race“ ir „V1600“ serijos negailėjo dramos
Lenktynių dieną šeštadienį pirmasis startas – „ABC Race“ ir „V1600“ dalyviams. Taip, kaip ir priklauso dramatiškiausiomis laikomoms lenktynių serijoms, dramos čia tikrai netrūko ir sporto komisarai veiklos turėjo ir gerokai po lenktynių finišo. Pirmąją vietą „V1600“ įskaitoje iškovojęs Viesturas Ozolis darė viską, kad ją išsaugotų iki pat galo, o pavymui finišo tiesiąją kirtę Ragnaras Simulandas ir Raivis Meilandas dėl pergalės kovojo iki pat pabaigos. Nauris Agafonovas buvo greičiausias „ABC Race Rookie“ grupėje, o Danielis Ungurs lyderio vietą išsaugojo tarp daugiau patyrusių sportininkų.
Itin karštos „BTC1“, „BTC2“, „BTC3“ lenktynės
Toliau starto rikiuotėje pasirodė šiek tiek galingesnė „BTC“ klasių grupė, kurių pirmąsias lenktynes teko stabdyti mojant raudona vėliava: tad akivaizdu, dramos netrūko ir čia. Pagrindinės kovos virė „BTC2“ grupėje: čia saugiausiai jautėsi į priekį nuo visų pabėgęs Simo Lindas. Jis savo veidrodėlyje galėjo matyti aktyviai verdančias kovas dėl 2 ir 3 vietos. Pirmųjų lenktynių metu, antrąją vietą pavyko išplėšti Kairo Kallas, tačiau antrasis važiavimas sėkmingesnis buvo Tadui Petukauskui. Serijos naujokas Kristupas Šablinskas demonstravo visai puikų tempą ir atrodė, kad Bikierniekų trasa jau prijaukinta, tačiau antrojo važiavimo metu koją pakišo technika. Antrosios lenktynės bendrąja prasme buvo išties vertos dėmesio: be raudonų vėliavų, didelių avarijų ar apsistumdymų, o tik daug gražaus lenktyniavimo ir lenkimų iki paskutinių sekundžių, kuomet Andrius Keblys paskutinių lenktynių akimirkų metu, sugebėjo aplenkti K. Kallas, taip nustumiant šį sportininką ant trečiojo apdovanojimų pakylos laiptelio, sumuojant abiejų lenktynių rezultatus. „BTC3“ įskaitoje vienvaldis lyderis – Emilis Jakrinas. Vienintelė serijos dalyvė – moteris lelde Dembovska iškovojo trečią vietą „BTC1“ grupėje, į priekį užleisdama Marį Bulanį ir etapą laimėjusį Edgarą Plonį.
Starto rikiuotės puošmena – „BTC4“ ir „BGT“ dalyviai
Toliau trasoje rikiavosi patys galingiausi ir gražiausi bolidai: „Lamborghini“, „Porsche“, „Mercedes Benz“, „BMW“ bei „TCR“ tipo technika. Tai – be jokios abejonės, buvo įspūdinga technika pasipuošusi starto rikiuotė. Nors kvalifikacijos metu dėl „Mercedes Benz“ avarijos dalyviams pavyko įsukti vos vieną ratą, starto rikiuotės geriausių gretos, panašu, atrodė būtent taip, kaip ir turėjo. Be abejonės, namų trasoje lenktyniaujantis ir po pertraukos į lenktynes grįžęs Arturas Bartraksas užtikrinai susirinko pergales abiejų lenktynių metu, iškovodamas pirmąją vietą „BGT PRO“ įskaitoje. Lukas Laukaitis pirmųjų lenktynių metu užėmė antrąją vietą, iš kurios buvo išstumtas Karolio Stasiukyno su „Mercedes Benz“, kopiančio į viršų iš rikiuotės galo.
„Porsche 992“ įskaitoje, sėkmė šypsojosi Egidijui Gražiui, už savęs palikusiam Tautvydą Rudoką bei Vidą Gedutį. Tuo tarpu, „BGT AM“ įskaitoje, nors žvelgiant į rezultatus ir atrodytų nepanašu, virė tikros kovos. Nors Jyrkis Jonkkaris ir išsaugojo pirmą vietą, jis nuolat turėjo ją ginti nuo Roko Kvedaro su „Porsche Cayman“. Nors sportininkas vos pirmą kartą matavosi šio bolido sportinę sėdynę, jis patikino: buvo išties smagu. Trečią vietą šioje įskaitoje iškovojo Egidijus Gelūnas, trasoje pasirodęs su Ramūno Čapkausko „Cupra TCR“. Šio sportininko savaitgalis – išties įspūdingas: nuo suktukų trasoje, lengvų kontaktų, iki subyrėjusio šoninio stiklo.
„BTC4“ įskaitoje pergalę šventė Arturas Siminas, už savęs palikęs Henriką Statkų.
„BaTCC“ serijos deimantas – „BMW 325 Cup“
Jau keli sezonai iš eilės, Baltijos šalių lenktynės neįsivaizduojamos be „BMW 325 Cup“ serijos. Tai – vienos itin laukiamų lenktynių tiek žiūrovų, tiek dalyvių tarpe, kuomet starto rikiuotės galo tiesiog nematyti dėl sportininkų gausos. Ir šis kartas – ne išimtis, startui rikiavosi net 31 automobilis. Tradiciškai, nebuvo apsieita ir be raudonų vėliavų ir gausybės baudų, bet bene didžiausias incidentas įvyko antrojo važiavimo metu. Čia iš trasos išslydęs Artjoms Koclamazasvillis, išslydęs iš trasos posūkyje, neapsidairęs mėgino grįžti į trasą, nepalikdamas kitiems vietos ir išnirdamas jiems prieš nosį. Vienas serijos lyderių Matiss Malinovskis, kartu su vis aukščiau kopusiu Juliumi Kiršiu po incidento buvo priversti pasitraukti. Ričardas Šubeckis išsaugojo lyderio poziciją sėkmingai pabėgdamas į priekį, pagrindines kovas stebėdamas galinio vaizdo veidrodėliuose.
Krisjanis Oskerko užsitikrino 2 vietą profesionalų grupėje, už savęs trečioje vietoje palikdamas Karlį Ozolinsą. Uldis Timaksas, pasinaudodamas pakartotiniu startu po raudonos vėliavos, šoktelėjo į priekį, užimdamas trečią vietą absoliučiai ir pirmąją „Masters“ grupėje, už savęs palikdamas Matissą Mežaksą ir Janį Horeliksą. „Rookie“ grupėje trečiąją vietą iškovojo Vytis Kulikauskas, į priekį užleidęs Eividą Sitavičių ir Artursą Sarmą.
Vakaro desertui – „Nankang Endurance“ 2 valandų lenktynės
Visai kaip vyšnia ant torto, šeštadienio vakaro desertui – dviejų valandų ištvermės lenktynės su 23 komandomis starto rikiuotėje. Iš pole pozicijos lenktynes pradėjusiai „DMK Racing“ komandai pastarasis etapas nebuvo labai sėkmingas: dėl variklio darbo problemų komanda negalėjo pademonstruoti viso savo potencialo. Pati starto rikiuotė, iš tiesų – ganėtinai skirtinga ir marga.
Geriausiai sekėsi vienam „Reimpex - Čapkauskas autocentras“ komandai atstovavusiam Egidijui Gelūnui: užsitikrinęs lyderio poziciją, joje sportininkas išliko iki pat lenktynių finišo, taip pelnydamas pergalę ir „BGT AM“ įskaitoje. „Orlen Lietuva – Jauda“ iš kovos pasišalino per anksti dėl techninio pavarų dėžės gedimo. „Dvaras Racing“, likus kiek daugiau nei pusei lenktynių, pasitraukė po smūgio į betono bloką. Simo Lindas („Lind Racing“ komanda) ir „Win Strategy by KTK Racing“, po incidento trasoje, iš lenktynių pasitraukė, lėtai nuvažiuodamas minimalų būtiną kvalifikacijai gauti atstumą. Tuo tarpu, „BMW“ tęsė kovą. Deja, gausus dalyvių skaičius gavo baudas už netinkamus paskaičiavimus dėl privalomojo sustojimo.
Lenktynėms pasibaigus, „REIMPEX-CAPKAUSKAS Autocentras“ mėgino vytis šios lenktynių serijos naujokai – „Porsche Baltic“ komanda, o su techniniais nesklandumais kovojusi „DMK Racing Team“ išsaugojo trečiąją vietą „BGT AM“ įskaitoje. „BTC4“ dalyvių tarpe, ir suskaičiavus gautas baudas, iškovojo trečią vietą, užleisdami į priekį „Diesel power“ ir „HEMI Racing by Statomenas“ komandas. „Reinup Motorsport“ buvo greičiausia „BTC3“ įskaitoje, „RS Racing Team“ liko treti, o „Win Strategy by KTK Racing“ iškovojo 2 vietą.
Paprastai gausesnėje „BMW 325 Cup“ įskaitoje, pergalę iš „Rent325cup.com by KTK“ rankų išplėšė „Papa’s Saciksu komanda/GD Auto“ komanda, o „BTC1“ trečią vietą užsitikrino „ACAP Racing by Joujaam“, į priekį užleidusi „Jurmala/Papa’s Saciksu Komanda“ ir „MKM Racing“ komandas.
Kas toliau? Toliau Baltijos šalių čempionatas kraunasi lagaminus ir liepos 6-7 d. savaitgaliui atsikrausto į Lietuvą, Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasą. „Kaunas Grand prix“ metu, dalyvių laukia ne tik tradicinės jau įprastos čempionato serijos, bet ir Lietuvos „B“ ir „C“ lygos su „Time Attack“ desantu.
Daugiau apie būsimą renginį ir savaitgalio akimirkos bei rezultatai – batcc.eu.