Hibrido akumuliatorius įkraunamas iš įprasto elektros tinklo, taip pat papildomai važiavimo metu naudojant stabdymo energijos regeneravimo sistemą.
Važiuojant, kai veikia vien tik elektros motoras, „Passat GTE“ gali įveikti iki 50 km kelią. Važiuojant hibridiniu režimu, su pilnu benzino baku ir visiškai įkrautu akumuliatoriumi, galima nuvažiuoti iki 1100 km. Vidutinės gamintojo nurodomas degalų sąnaudos – 1,6l šimtui kilometrų.
Nuo įprastų „Passat“ naujasis GTE iš išorės skiriasi per radiatoriaus groteles einančia ir žibintus jungiančia dekoratyvine mėlyna juostele ir būdingos „C“ raidės formos dienos šviesos LED žibintais. Rodmenų skyde ir borto kompiuteryje yra hibridinės pavaros valdymui skirtos priemonės: rodmenų skalės, įkrovos indikatoriai, įveikiamo atstumo prognozės rodikliai ir pan.
Daugelį „Passat GTE“ funkcijų galima valdyti išmaniuoju telefonu įdiegus „Car-Net e-Remote“ papildomą programėlę. Per ją galima kontroliuoti akumuliatoriaus įkrovą, įjungti bei išjungti įvairias oro kondicionieriaus funkcijas ir net žvilgterėti į žemėlapį kur palikote automobilį, jei kartais užmirštumėte.
„Passat GTE“ universalas Lietuvoje kainuoja nuo 41042 eurų, tokio pat automobilio su sedano kėbulu kaina mūsų šalyje – nuo 40158 eur. Užsisakyti „Passat GTE“ Baltijos šalyse bus galima nuo 2015 m lapkričio mėn.
Į įgaliotąsias atstovybes pagaliau atriedėjo ir padidinto pravažumo universalas „Passat Alltrack“, kuris nuo įprasto universalo „Passat Variant“ skiriasi dugno, ratų arkų ir apatinės kėbulo dalies apsaugos skydais, masyvesniais bamperiais ir apsauginiais slenksčių antdėklais. Taip pat „Alltrack“ turi 27,5 mm padidintą prošvaisą.
Padidintą pravažumą užtikrina 4MOTION visų ratų pavara, EDS diferencialo blokatorius su XDS+ sistema ir papildoma DCC adaptyvinė važiuoklės kontrolės sistema, montuojama bazinės komplektacijos automobiliuose su 162 kW TSI ir galingesniais varikliais.
Visos automatinės sistemos ir vairavimo pagalbininkai turi papildomą bekelės režimą, automatiškai priderinantį automobilio parametrus nuvažiavus nuo asfaltuoto kelio.
„Passat Alltrack“ tiks ir buksyravimui. Jis gali vilkti iki 2200 kg bendros masės priekabą su stabdžiais ir su ja įveikti iki 12% statumo įkalnes.
Gamintojų tikinimu, vidutinės universalo kuro sąnaudos sieks 4,9-6,9 l šimtui kilometrų.
Lietuvoje jis kainuos nuo 37875 eurų.