Viso skandalo metu „Volkswagen“ tikino, kad už taršos rodiklių klastojimą yra atsakinga tik maža, atskira grupelė žmonių. Tačiau „Der Spiegel“ tvirtina, kad mažiausiai 30 įmonės vadovų žinojo, kas vyksta, ir kad dešimtys asmenų dėl savo vaidmens šiame skandale bus nubausti.
Šie pranešimai yra paremti tiek išoriniu tyrimu, kurį užsakė „Volkswagen“ ir kurį atliko JAV teisės firma „Jones Day“, tiek pačios įmonės pirminiais rezultatais.
Tokia informacija tiesiogiai prieštarauja tam, ką per savo parodymus praėjusią savaitę Kongrese teigė priesaiką davęs „Volkswagen of America“ generalinis direktorius Michaelas Hornas. Jis tvirtino, kad šį skandalą sukėlė „pavieniai asmenys“ ir dėl jo kaltino vieną sukčiauti linkusią programinės įrangos inžinierių grupelę (nors jis pats pripažino, kad patikėti tokiu argumentu yra sunku).
Jei paaiškės, kad jis buvo tarp 30 su šiuo skandalu susijusių darbuotojų arba turėjo kitokių sąsajų su šiuo skandalu, „Volkswagen“ vadovo lauks dideli rūpesčiai.
Tuo tarpu vienas „Volkswagen“ atstovas spaudai pareiškė, kad „šis skaičius neturi pagrindo“, rašo „Der Spiegel“.
Daugiau informacijos apie vidinę „Volkswagen“ reakciją į šį skandalą turėtume sulaukti vėliau šią savaitę, kai į administraciją kreipsis visos grupės generalinis direktorius Matthiasas Muelleris, rašo autoblog.com.
Vokietijos valdžia „Volkswagen“ nurodė atšaukti šalyje 2,4 mln. automobilių
Vokietijos vyriausybė ketvirtadienį nurodė „Volkswagen“ (VW) iš rinkų atšaukti 2,4 mln. transporto priemonių, susijusių su „dyzeliniu“ skandalu. Tokią informaciją pateikia Vokietijos federalinė transporto priemonių valdyba (KBA).
„Mes įsakėme atšaukti (automobilius)“, – nurodo tarnybos atstovė agentūrai „Reuters“. Tokio žingsnio priežastimi tapo poreikis pakeisti dyzeliniu kuru varomuose automobiliuose bendrovės įdiegtą įrangą, leidusią falsifikuoti išmetamų į aplinką kenksmingų teršalų kiekį Jungtinėse Valstijose atliekamų bandymų metu.
Vokietijos laikraštis „Bild“ pranešė, kad transporto priemonių tarnyba atmetė „Volkswagen“ direktorato pasiūlymą atšaukti automobilius tik jų savininkų prašymu.
Rugsėjo mėnesį koncernas „Volkswagen“ pripažino įdiegęs į dyzelinius automobilius programinę įrangą, leidusią sumažinti kenksmingų medžiagų kiekį išmetamosiose dujose.