Kokybė nuvylė
DELFI sulaukė pasipiktinusio motociklininko laiško. Iš atsiųstų nuotraukų matyti, kad pradėjo luptis skaičių ir raidžių dažai.
„Atpigino motociklų registracijos mokestį valstybinių numerių kokybės sąskaita... Grįžtam į 2008 m., kai dalino nekokybiškus numerius. Nepraėjo nė 10 metų ir „Regitra“ lipa ant to pačio grėblio. Šis numeris gautas liepos 3 d. Po pasivažinėjimo nuplautas vieną kartą ir jau dažai atšoka. Galima tik spėti, kas bus po dešimto plovimo... Laukite keitimo antplūdžio – skūpus moka du kartus“, – rašo motociklininkas.
Numerio ženklams suteikiama garantija
„Regitra“, siekdama užtikrinti savo klientams ne tik mažesnę valstybinių numerio ženklų kainą, bet ir jų kokybę, tiekėjams kelia aukštus reikalavimus, kuriuos patvirtina tarptautiniai sertifikatai.
Šiuo metu valstybinius numerio ženklus „Regitrai“ tiekia praėjusių metų gruodį atvirą konkursą laimėjusi įmonė UAB „Baltic Sign“, kuri pasiūlė mažiausią kainą. Iki tol numerio ženklus tiekė ta pati įmonė, tad gamintojas nepasikeitė.
„Taip pat svarbu pastebėti, jog šių metų balandį įsigaliojo pakeisti techniniai reikalavimai numerio ženklams. Jais atsisakyta šiandien nebeaktualių ir perteklinių reikalavimų. Atsirado didesnė tolerancija šrifto paklaidoms, atsisakyta tam tikrų spalvotų numerio ženklų bei holograminių lipdukų, o vietoje jų naudojami pasikartojantys saugos ženklai, taip siekiant užtikrinti aukštą apsaugos lygį. Būtent tai leido bendruosius, arba kitaip tariant eilės tvarka išduodamus numerio ženklus, klientams atpiginti daugiau nei perpus – nuo 15,06 Eur iki 7.20 Eur už plokštelių rinkinį“, – DELFI teigė „Regitros“ atstovė Emilija Bardauskienė.
Pagal sudarytą sutartį, paslaugos tiekėjas taip pat buvo įpareigotas pateikti kompetentingos institucijos sertifikatą, įrodantį, jog tiekiami numerio ženklai yra kokybiški. Toks dokumentas buvo pateiktas. Sutartis taip pat numato 24 mėnesių garantiją numerio ženklams.
„Taigi, visais atvejais, nustačius, kad jų kokybė nukentėjo dėl gamybinių procesų, numerio ženklus gaminanti įmonė privalo savo lėšomis, t. y. nemokamai, pakeisti juos į kokybiškus. Atsiprašome kliento, jei jis patyrė nepatogumų. Norėtume išsiaiškinti priežastį, dėl ko numerio ženklai galėjo būti pažeisti. Kviečiame klientą kreiptis į mus el. paštu regitra@regitra.lt ir atsiųsti numerio ženklo nuotrauką, kad galėtume kuo operatyviau išspręsti susidariusią situaciją. Informaciją perduosime gamintojams. Kaip ir minėta, nustačius, kad numerio ženklų kokybė nukentėjo gamybos proceso metu, klientui nemokamai bus išduoti nauji numeriai“, – sako E. Bardauskienė.
Laiške taip pat reikėtų nurodyti besiskundžiančiojo kontaktinę informaciją bei „Regitros“ padalinį, į kurį asmuo pageidautų atvykti atsiimti pagamintus naujus numerio ženklus.
„Taip pat norėtume atkreipti dėmesį, kad tuo atveju, jei ateityje padaugėtų tokių situacijų, „Regitra“, kaip numatyta sutartyje, inicijuotų papildomą numerio ženklų patikrinimą, kurio metu kiti ekspertai dar kartą įvertintų jų kokybę“, – sako E. Bardauskienė.