Spalio 29 d. septyni Lietuvos, Latvijos ir Estijos žurnalistų bei automėgėjų ekipažai pradėjo 2229 km. ilgio lenktynes Ryga-Paryžius, kurių metu buvo siekiama pagerinti ekonomiško vairavimo su automatine pavarų dėže rekordą. Ralio dalyviams buvo iškelta užduotis sunaudoti ne daugiau 4 l degalų 100 km.
Trasoje Ryga-Paryžius taupiausiai važiavo lietuvių Aido Bubino ir Egidijaus Babelio ekipažas. Jie sugebėjo sunaudoti vidutiniškai 3,8 l/100km.
„Mums tai buvo ne tik ekologiškumo, tačiau ir ištvermės varžybos. Pamatę, kad didinant greitį virš 80 km/val., pradeda gana smarkiai augti degalų sąnaudos, nusprendėme neskubėti, t.y. važiuoti lėtai. Labai lėtai. Kadangi taisyklėse nebuvo jokių greičio ar laiko limitų, nusprendėme nemiegoti ir „vilkomės“ beveik visas tris paras su keliais snustelėjimais keleivio sėdynėje“, - pasakoja nugalėjusio ekipažo vairuotojas E. Babelis.
„Savo kantrybę, jėgas, ištvermę bandėme kiek tik galėjom, tačiau rezultatas rodo, kad buvo verta. Esame pilni įspūdžių, nes tai buvo pirmos tokio tipo lenktynės mums. Džiaugiamės, kad nugalėjome“, - pridūrė Egidijus.
Tuo tarpu daugiausiai kuro „sudeginusio“ ekipažo vairuotojas Tomas Markelevičius sako, kad jų tikslas nebuvo pasiekti mažiausias degalų sąnaudas.
„Norint pasiekti maksimalų kuro taupymo efektą, Vokietijos greitkeliuose būtų reikėję važiuoti 60 km/val. greičiu. Tai būtų pavojinga, todėl mūsų ekipažas nusprendė važiuoti taupiai ir tokiu greičiu, kad nebūtų trukdoma eismui“, - pasakojo Tomas.
Lenktyniaujama buvo vienodais šių metų gamybos „Peugeot 308 SW BlueHDI“ dyzeliniais automobiliais su 6-ių pavarų automatine greičių dėže.
Visi rezultatai:
1.Aidas Bubinas, Egidijus Babelis - 3,8 l/100km
2. Tanel Rändla, Vilnis Husko, Arturas Žukas - 3,9 l/100km
3. Argo Verk, Väino Laisaar - 3,9 l/100km
4. Allan Muuk, Esta Tartrik - 4,3 l/100km
5. Ojars Vetra, Aldis Bite - 5,4 l/100km
6. Ingars Tenis, Pavels Cujanovs - 4,9 l/100km
7. Tomas Markelevičius, Vitoldas Milius - 5,2 l/100km