Kaip LNK žinioms pabrėžė Susisiekimo ministerijos vyriausiasis patarėjas Dmitrij Bial, maršrutiniam transportui skirti šviesoforai bus skirti tik jiems, kitiems vairuotojams jie nebus aktualūs.
Šie atskiri šviesoforai leis lanskčiau reguliuoti eismą ir tokiu būdu suteikti privalumą viešajam transportui. Savivaldybės naudodamos standartinius derinius arba savo sukurtus galės gerinti kelionių kokybę, taupyti laiką ir taip daryti viešąjį transportą patrauklesniu.
Iki šių pakeitimų viešasis transportas reguliuojamose sankryžose važiuodavo su srautu. D. Bial aiškina, kad tokia tvarka keturšalėse sankryžose ir liks, tačiau kitur galės būti montuojami viešojo transporto šviesoforai.
T formos sankryžose tuo metu, kai iš šoninio kelio įprastas transportas atlieka posūkį į dešinę arba kairę, tuo pat metu, labiausiai nutolusioje eismo juostoje, maršrutinis transportas galėtų netrukdomai judėti, nekertant trajektorijų, – apie pakeitimus sankryžose kalba D. Bial.
Pasak eksperto, tokiu būdu viešasis transportas įgautų privalumą, nes visas transportas pagrindiniame kelyje stovės, o viešasis transportas toliau judės. Tokiu būdu galima sutaupyti iki 40 sekundžių. Naudojant tokius šviesoforus, galima viešąjį transportą greičiau įleisti į sankryžą, ypač jei už jos yra stotelė.