Akivaizdu, kad pagrindinis „Porsche Taycan“ konkurentas – ne vienerius metus gaminamas „Tesla Model S“. Būtent šis modelis yra priežastis, kodėl Europoje „Taycan“ kaina turėtų įsiterpti į eilutę tarp „Cayenne“ visureigio ir „Panamera“ limuzino.

Robertas Meieris, vienas iš „Porsche“ vadovų, „Automotive News“ informavo, kad elektra varomo automobilio kaina turėtų būti 74,8-90,6 tūkst. eurų, įskaičiuojant ir mokesčius. „Tesla Model S“ Vokietijoje kainuoja 69-79 tūkst. eurų, tačiau nurodyta suma – be mokesčių.

„Taycan“ turės 800 voltų įkrovos sistemą, tai reiškia, galės būti įkrautas itin greitai. Pavyzdžiui, naudojant 350 kW galios įkrovos stotelę per 20 minučių bateriją bus galima įkrauti tiek, kad automobilis nuvažiuotų apie 400 km. 600 AG jėgainę turintis automobilis viena įkrova, kaip teigia gamintojas, nuvažiuos 500 km.

„Tesla Model S“ savo rodikliais nusileidžia, tačiau, pastebi „Jalopnik“, amerikiečių gamintojas turi savo įkrovos stotelių tinklą ir šį sparčiai plečia, tad „Porsche“ tikrai bus ką vytis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)