„E-Pace“ automobiliuose bus sumontuota itin efektyvi aerodinaminė sistema, padėsianti sumažinti pasipriešinimo koeficientą iki vos 0,28 ir tokiu būdu padidinant našumą.
Šis modelis taps pirmuoju vien elektra varomu „Jaguar“ automobiliu. Tikėtina, kad jis bus mažesnis nei naujasis „F-Pace“.
Keturi varomieji ratai suteikia šiam automobiliui pranašumo esant prastoms oro sąlygoms, o elektriniai varikliai parūpins galingą varomąją jėgą.
Šis modelis taps konkurentu „Tesla Model X“, o taip pat ir „Audi“ modeliui „E-Tron Quattro“, dėl kurio gamybos prasitarta Frankfurto automobilių parodoje. Tikėtina, kad „Jaguar Land Rover“ naujojo automobilio pati negamins, o šią užduotį atlikti paves „Magna Steyr“ gamyklai.
Austrijos Graco mieste esančioje gamykloje kurį laiką gaminusioje „Mercedes-Benz G-Class“ automobilius darbai tęsiami su „Mini Countryman“ , o taip pat ir „Aston Martin Rapide“ bei BMW X3 modeliais.
„Automobile“ leidinys teigia, kad „Jaguar“ turės pagaminti mažiausiai 20 tūkst. automobilių per metus, kad šis modelis būtų pelningas. Palyginimo dėlei, „Tesla“ 2015 m. ketina pagaminti apie 33 tūkst. „Model S“ vienetų.
Net jei „E-Pace“ nepavyks pasiekti tikslo, projektas gali būti vertingas „Jaguar Land Rover“ vien viešumo sumetimais, o taip pat ir siekiant mažinti gaminamų automobilių išmetamųjų dujų vidurkį.