Toks sprendimas kuria precedentą Lietuvoje, kai ne pirkėjas, o pardavėjas rūpinasi automobilio istorijos ataskaita. Įgaliotų „Mercedes-Benz“ atstovų teigimu, šis strateginis ėjimas sustiprins bendrovės skaidrumo standartus bei įneš į rinką daugiau pasitikėjimo.
„Jau seniai taikome „Mercedes-Benz Certified“ programos procedūras, įskaitant ridos bei automobilio būklės patikrą. Užtikriname, kad visi automobiliai atitiktų griežčiausius „Mercedes-Benz Certified“ reikalavimus, tačiau iš pirkėjų pusės vis tiek jaučiame norą patikrinti automobilio istoriją per kitus, nepriklausomus kanalus“, – teigia „Veho Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Karen Nalbandian.
Nuo dabar, kiekvienas bendrovės parduodamas naudotas automobilis pagal savo kėbulo numerį bus patikrinamas „carVertical“ duomenų bazėje. Istorijos ataskaitos bus pateikiamos visiems pirkėjams „Veho Lietuva“ pardavimų komandos iniciatyva.
Istorijos patikra apima įrašų apie automobilių paiešką valstybiniuose registruose, policijos ieškomų transporto priemonių duomenų bazėse, draudimo bendrovėse, privalomų techninių apžiūrų centruose bei kituose kanaluose.
„Džiaugiamės, turėdami partnerius, kuriems rūpi skaidrumas bei naudotų automobilių rinkos ateitis. Šioje srityje sėkmingas verslas negali gyventi be abipusio pasitikėjimo tarp pirkėjų ir pardavėjų“, – tvirtina „carVertical“ komunikacijos vadovas Matas Buzelis.
Anot „carVertical“ atstovo, kartais pasitaiko atvejų, kada pardavėjai nežino apie jų parduodamų transporto priemonių istoriją. Pirkėjams sužinojus apie ankstesnius ridos klastojimo atvejus arba apie stiprias avarijas, pardavėjų gali laukti nemalonūs siurprizai.
Prieš parduodami automobilį, jo istorija turėtų pasidomėti ir pardavėjai, o pastebėję vertės nepridedančių įrašų, apie tai savo iniciatyva informuoti pirkėjus – toks turėtų būti bendravimas tarp sandorio pusių.