Europos Sąjunga laipsniškai griežtina tvarką dėl kelių transporto priemonių išmetamųjų teršalų nuo 1992 m., kai buvo priimtas pirmasis reglamentas, žinomas kaip „Euro 1“. Praėjusių metų lapkritį Komisija pasiūlė naujausią „Euro 7“ standartą apibrėžiantį taisyklių rinkinį.

Europos automobilių gamintojai nesutaria dėl siūlomo „Euro 7“ standarto teigdami, kad tai kainuos daugiau nei prisidės prie reikšmingos naudos aplinkai. Anot jų, būtų tikslingiau iš karto investicijas nukreipti į elektromobilių pasiūlos plėtrą, o ne investuoti į mažiau taršius, „Euro 7“ standartą atitinkančius, vidaus degimo variklius turinčius automobilius, kurių pardavimus planuojama uždrausti nuo 2035-ųjų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)