NX modelio suaugusių keleivių apsauga buvo įvertinta 83 proc., o vaikų – 87 proc. Už pažeidžiamiausių eismo dalyvių apsaugą SUV skirti 83 proc., o pagalbinių sistemų efektyvumo reitingas siekė net 91 proc.

Palyginti su praėjusios kartos modeliu, saugumo sistemų įvertinimas yra 20 proc. aukštesnis. Saugumo testų rezultatai galioja tiek įsikraunančiai hibridinei versijai NX 350h, tiek ir įkraunamajam hibridui NX 450h+.

Padeda vairuotojui

„Lexus“ pastebimai praplėtė aktyviojo saugumo sistemų gamą ir jų funkcionalumą, todėl dabar ši įranga įvairiose situacijose aptinka dar platesnio spektro pavojus. Pavyzdžiui, įrengus ultratrumpų bangų radarą ir naujas kameras, susidūrimų išvengti padedanti PCS („Pre-Collision System) sistema nuo šiol automobilio kelyje fiksuoja ir pėsčiuosius bei motociklininkus.

Patobulinta technologija suteikia papildomo saugumo įveikiant sankryžas: įranga atpažįsta judėjimo trajektoriją kertančias transporto priemones, pėsčiuosius arba dviratininkus ir perspėja apie kylantį pavojų.

NX taip pat tapo pirmuoju „Lexus“ modeliu, kuriame diegiama „Emergency Steering Assist“ pagalba. Ši sistema akimirksniu atpažįsta vairuotojo veiksmus darant staigų manevrą ar bandant apvažiuoti kelyje pasirodžiusią kliūtį, pavyzdžiui, pėsčiąjį arba stovintį automobilį, ir atlieka papildomas korekcijas, padedančias išlaikyti SUV pradinėje eismo juostoje. Drauge su kitais pakeitimais tai leido pastebimai pagerinti pagalbinių sistemų galimybes aptinkant netikėtus pavojus.

Svarbūs ne tik „Euro NCAP“ vertinimo kriterijai

NX saugumo sprendimai apima gerokai daugiau, nei reikalaujama pagal „Euro NCAP“ kriterijus. Tarp svarbiausių technologijų yra „e-Latch“ elektroninė durų spyna, kuri kartu su nematomų zonų stebėjimo funkcija neleidžia sukelti avarijos netinkamu metu atsidarius durelėms.

Japonijos gamintojas pirmą kartą automobilių pramonėje sujungė šią technologiją su saugaus išlipimo sistema ir nematomų zonų stebėjimu. Įrangai užfiksavus iš galo automobilio link artėjančią transporto priemonę, siekiant išvengti galimo incidento keleiviui išlipant, durys užblokuojamos.

Į „Lexus Safety System+“ komplektą taip pat įeina patobulinta prisitaikančioji pastovaus greičio palaikymo sistema, kuri greičiau reaguoja į iš kitos juostos persirikiuojančius automobilius ir pasirenka natūralesnę trajektoriją įveikiant posūkius. Taip pat nuosekliau koreguojamas greitis, todėl vairuotojui įrangos veikimas menkiau juntamas.

„Lexus Safety System+“ saugumo įranga įeina į visų Europoje parduodamų NX modelių standartinę komplektaciją. Vairuotojai taip pat gali rinktis ir papildomai siūlomą praplėsto funkcionalumo saugumo sistemų paketą.

Į pastarąjį įeina persirikiavimo pagalba, kuri, automagistralėje parodžius posūkio signalą, automatiškai pervairuoja automobilį į kitą eismo juostą. Taip pat papildomai diegiama radarų duomenis pasitelkianti sistema, kuri, lėtai pajudant iš vietos sankryžoje, įspėja vairuotoją apie iš šonų artėjančias transporto priemones.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)