Pramonės atstovai taip pat ragina Europos Komisiją (EK) perkelti planuojamą C02 reglamento peržiūrą iš 2026 ir 2027 m. į kitus metus, teigiama Briuselyje įsikūrusios Europos automobilių gamintojų asociacijos (ACEA) pareiškime, paskelbtame ketvirtadienį po trečiadienį vykusio valdybos posėdžio.

Grupė nepateikė prašymo taikyti nepaprastosios padėties reglamentą ir taip dvejiems metams atidėti ES taisykles, kuriomis tikimasi užsibrėžti apie 95 gramus CO2 emisiją vienam kilometrui vienai transporto priemonei, – tokia galimybė svarstoma remiantis pasiūlymo projektu, su kuriuo praėjusią savaitę susipažino „Bloomberg News“.

„Renault SA“ vyriausiasis vykdomasis pareigūnas ir ACEA prezidentas Luca de Meo atvirai kalba apie būtinybę lanksčiai įgyvendinti griežtesnes taisykles, dėl kurių pramonė gali būti priversta arba sustabdyti maždaug 2 mln. automobilių gamybą, arba sumokėti baudas, kurios gali siekti maždaug 15 mlrd. eurų (16,7 mlrd. JAV dolerių).