Prasidėjus teisėjų balsavimui, paaiškėjo, kad išrinkti Europos metų automobilį nebus taip lengva. Mat balsai pasiskirstė gana skirtingai. Net 8 valstybės iš 23 daugiausia balsų skyrė „Alpine A110“, penkios valstybės didžiausias simpatijas skyrė „Jaguar I-Pace“, dar kitos penkios - „Citroen C5 Aircross“ modeliui.
Vis tik balsavimo pabaigoje įvyko tai, ko komisija dar niekada nebuvo užfiksavusi. „Alpine A110“ ir Jaguar I-Pace“ surinko vienodą balsų skaičių, todėl buvo paskelbtas papildomas balsavimas. Teisėjai stebėjosi, kad balsai pasiskirstė būtent taip ir papildomo balsavimo metu dėl geriausiojo vardo varžėsi „benzingalvius“ sužavėjęs sportinis „Alpine“ prieš elektrinį „Jaguar“ miesto visureigį.
Kas taps geriausiu Europos metų automobiliu sprendė net 60 žurnalistų iš 23 Europos valstybių, kurie prieš savaitę atrinko geriausiųjų septintuką. Tiesa, šių metų Lietuvos metų automobiliu pripažintam „Peugeot 508“ daugiausia simpatijų skyrė tik Čekija.
Į finalą atrinkti šie automobiliai:
- „Alpine A110“
- „Citroen C5 Aircross“
- „Ford Focus“
- „Jaguar I-Pace“
- „Kia Ceed“
- „Mercedes-Benz A Class“
- „Peugeot 508“
Taip pat įdomu tai, kad balsavimas buvo kiek kitoks nei Lietuvoje. Kiekvienas komisijos narys turėjo 25 balus, kuriuos galėjo skirti tik 5 iš 7 atrinktų automobilių, o papildomo balsavimo metu balsavo tik tų šalių atstovai, kurie pirmojo balsavimo metu daugiausia balų skyrė „Alpine“ arba „Jaguar“ modeliams.