„Hilux“ yra ikona, aš visada buvau šio automobilio gerbėjas. Kai pirmą kartą pamačiau naująjį „Hilux“, jis atrodė fantastiškas. Jį išbandyti ir išspausti maksimumą sudėtingomis sąlygomis ralio greičio ruože buvo labai smagu. Naujasis 2,8 litro variklis veikia tikrai neblogai, o pakaba subalansuota puikiai: „Hilux“ yra komfortiškas net važiuojant maksimaliu tempu“, – teigė F. Alonso po sudėtingų bandymų specialiai bekelės varžyboms paruoštame žvyro ir purvo greičio ruože.
Unikalus bandomasis važiavimas buvo atliktas kartu su Dakaro ralio komanda „Toyota Gazoo Racing Dakar Rally Team“, prisidėjusia prie naujojo pikapo kūrimo – tiek jos, tiek „Toyota“ gamintojo filosofija yra „making even-better cars“ (liet. „kurti dar geresnius automobilius“).
F. Alonso yra du kartus tapęs „Formulės 1“ čempionu, du kartus nugalėjo Le Mano 24 val. lenktynėse, šventė pergalę „24 Hours of Daytona“ varžybose, o su „Toyota Gazoo Racing“ komanda tapo pasaulio ilgų distancijų lenktynių („World Endurance Championship“) čempionu.
M. Coma penkis kartus nugalėjo Dakaro ralio motociklų įskaitoje ir šešis kartus tapo FIM „Cross-Country“ ralio pasaulio čempionu. Debiutuodamas Dakaro ralyje kartu su F. Alonso užėmė 13 vietą (vairavo „Toyota Hilux“).