Naujasis automobilis siūlomas su modernizuotu 6.3 litro darbinio tūrio 12 cilindrų atmosferiniu varikliu, kurio galia padidinta nuo 660 iki 680 AG. Maksimalus sukimo momentas prie 5750 variklio apsukų per minutę pasiekia 697 Nm. Gamintojas pažymi, kad 80 procentų šio rodiklio galima pasiekti jau prie 1750 apsukų.
Automobilio maksimalus greitis – 335 km/val., o iki 100 km/val. jis įsibėgėja per 3,4 sek. arba 0,3 sek. greičiau, nei tai darydavo „FF“. „GTC4 Lusso“ sveria 1790 kilogramų.
Keturiais ratais varomas automobilis turi pilnai valdomą pakabą ir šoninio slydimo kontrolės sistemą „Slip Side Control“, kuri valdo elektronikos kontroliuojamą diferencialą ir aktyvius amortizatorius. „Ferrari“ teigimu, naujoji sistema suteikia galimybę ypatingai tiksliai valdyti automobilį net ant šlapių ar slidžių dangų.
Salone montuojamas naujas multimedijos kompleksas su 10,25 colio skersmens lietimui jautriu displėjumi ir „Apple CarPlay“ palaikymo sistema. Be to gamintojai sumažino naujojo „Ferrari“ vairą ir jame patalpino modernizuotą valdymo režimų perjungėją.
Beje, prietaisų rodmenys rodomi ir priekyje sėdinčiam keleiviui, priešais kurį įrengtas atskiras ekranas. Taip pat pažymima, kad tai pirmasis „Ferrari“, kuriame pagaliau elektronika rodo vairuotojui dinaminių perkrovų duomenis.
„Ferrari“ neslepia, kad keturvietis automobilis su 450 litrų dydžio bagažine bus tinkamiausias iš jų gaminamųjų ilgesnėms kelionėms – tai užkoduota jo pavadinime, kuriame raidės reiškia „Grand Turismo Coupe“. Skaičius „4“ pažymi, jog automobilis varomas visais ratais, o itališkas žodis „Lusso“ (prabanga – vert.) papildomų komentarų nereikalauja.
Kalbant apie prabangą, naujasis „GTC4 Lusso“ prekybos salonus Italijoje pasieks antroje šių metų dalyje ir kainuos nuo 270 tūkst. eurų.