Ferrari GTC4 Lusso T“ komplektuojamas su 3.9 litro darbinio tūrio benzininiu V8 motoru bei turbina, kuris taps alternatyviu pasirinkimu 6.3 litro 680 AG galios V12 atmosferiniam motorui. Naujasis agregatas išvysto 610 AG pajėgumą bei 760 Nm maksimalų sukimo momentą, kuris pasiekiamas smagiai išsukant variklį 3000-5250 aps./min. diapazone.

Galią ratams perduoda septynių laipsnių automatinė pavarų dėžė su dviem sankabomis. Naujoji modifikacija taip pat yra 50 kg lengvesnė ir sveria 1740 kg.

Skirtingai nuo modelio su atmosferiniu varikliu, kuris varomas visais ratais, „T“ versijoje feraris suks tik galinę ašį, kuriai teks 54 procentai viso automobilio svorio.

Naujasis superautomobilis iki 100 km/val. greičio gali įsibėgėti per 3,5 sekundės, o maksimalus jo greitis siekia 320 km/val. Dinamikos parametrais jis nusileidžia versijai su atmosferiniu motoru, kuris įnorina automobilį pagreitėti iki 100 km/val. per 3,4 sek. ir važiuoti maksimaliu 335 km/val. greičiu.

Modifikuotame „Ferrari“ sumontuota modernizuota šoninio slydimo kontrolės sistema „Side Slip Control 3“, kuri automobiliui slystant lygina jo parametrus su maksimaliais leistinais ir esant ekstremalioms situacijoms elektronika padeda vairuotojui, naudodama traukos kontrolę ir aktyvų galinės ašies diferencialą.

Viešai šis automobilis pirmą kartą bus pademonstruotas kitą savaitgalį prasidedančioje tarptautinėje Paryžiaus parodoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)