Anot gamintojos, tokį sprendimą lėmė auganti paklausa besivystančiose rinkose ir tikslinių klientų piniginių storėjimas. Jau ir anksčiau koncerno „Fiat Chrysler Automobiles“, kuriam priklauso Italijos markė, vadovas Sergio Marchionne ragino „Ferrari“ stebėti prabangių sportinių automobilių segmento augimą ir užtikrinti, kad klientai nelauktų savo užsakymų per ilgai.
Ankstesnis „Ferrari“ vadovas Luca di Montezemolo, pasitraukęs 2014-ųjų pabaigoje, laikėsi strategijos gaminti po 7 tūkst. automobilių per metus. Anot jo, tokiu būdu buvo išsaugomas markės ekskliuzyvumas, rašo motor.ru.
Manoma, kad „Ferrari“ gamybos apimtis leis padidinti 2018-ais metais debiutuosiantis modelis „Dino“, kuris konkuruos su „Porsche 911 Turbo S“, „Mercedes-AMG GT“ ir „McLaren 570S“.