Šaltinių teigimu, kompaktinių automobilių šeimą sudarys hečbekas, universalas ir sedanas. „Bravo“ hečbeko gamyba nutraukta šių metų vasarą, kompaktinio universalo „Fiat“ nesiūlo nuo 2008 m., o sedanas „Linea“ buvo parduodamas Centrinėje bei Rytų Europoje ir Turkijoje.
Naujuosius kompaktinius automobilius „Tofas“ planuoja gaminti 2016-2023 m., gamintojas tikina, kad derybos su „Fiat Chrysler Automobiles“ dėl investavimo, prekybos bei pirkimų sąlygų jau eina į pabaigą. Naujieji kompaktiniai modeliai veikiausiai naudos tą pačią architektūrą kaip ir vienatūris „Fiat 500L“ bei maži visureigiai „Fiat 500X“ ir „Jeep Renegade“.
„Tofas“ gamykloje Bursos mieste nuo konvejerio rieda kompaktinis sedanas „Linea“ bei lengvieji komerciniai „Fiat“ modeliai „Fiorino“ ir „Doblo“. Taip pat čia surenkami „Fiorino“ giminingi „Citroen Nemo“ bei „Peugeot Bipper“ modeliai ir „Doblo“ pagrindu gaminamas „Opel Combo“.
Pagal automobilių gamybos apimtis Turkija užima penktąją vietą Senajame žemyne. Šalies automobilių gamintojų asociacija prognozuoja, kad 2014 m. gamybos apimtys buvo rekordinės ir sieks 1,25 mln. vnt. Turkija yra palankioje geografinėje padėtyje tarp Europos ir Azijos, o žemi darbo kaštai paskatino gamintojus perkelti čia dalį savo gamybos. Automobilių pramonei tenka 14 proc. Turkijos eksporto, pernai iš šios šalies eksportuota 828 tūkst. automobilių. Net 70 proc. jų buvo skirta Europos rinkoms.