Generalinis direktorius Carlosas Tavaresas parlamento pramonės komisijos posėdyje sakė, kad automobilių gamintoja planavo naujų transporto priemonių gamybą visose savo gamyklose Italijoje „iki 2030 metų, o kai kuriais atvejais – iki 2033 metų“.

„Tačiau to nepakanka. Problema yra per didelės sąnaudos Italijoje, 40 proc. didesnės už tas, kurias patiria mūsų konkurentai“, – sakė C. Tavaresas, kurį citavo Italijos agentūra AGI.

C. Tavaresas paminėjo „labai dideles“ energijos sąnaudas Italijoje, dvigubai didesnes nei Ispanijoje. „Tai didžiulis minusas, neleidžiantis mums išlaikyti (pelno) maržos“, – pridūrė jis.

„Gaminti transporto priemones, kurių negali įsigyti vidurinioji klasė, nes jos per brangios, yra beprasmiška“, – sakė T. Tavaresas.

„Stellantis“ susikūrė 2021 metais susijungus „Peugeot-Citroen“ ir „Fiat-Chrysler“.

Ketvirtadienį grupė patvirtino, kad C. Tavaresas pasitrauks iš pareigų, kai 2026 metų sausio mėnesį baigsis jo darbo sutartis.

Jeep Avenger

Jau kelis mėnesius tarp premjerės Giorgia Meloni vyriausybės ir „Stellantis“ tvyro įtampa, o Roma kaltina šią tarptautinę bendrovę, kad ji perkelia gamybą į žemų sąnaudų šalis, taip darydama žalą Italijos gamykloms.

Vyriausybė rugsėjį nusprendė atšaukti Europos Sąjungos lėšas, skirtas elektromobilių baterijų „gigafabrikui“, dėl neaiškumų, susijusių su ACC – bendros įmonės, į kurią įeina „Stellantis“, „Mercedes“ ir Prancūzijos naftos bei dujų milžinė „TotalEnergies“ – projekto įgyvendinimo terminais.

Kalbėdamas apie elektrinius automobilius, C. Tavaresas pirštu bedė į Italijos įstatymų leidėjus, sakydamas, kad jie atsakingi už paklausos skatinimą.

„Kodėl mes neparduodame elektromobilių Italijoje? Jie per daug kainuoja. Turime padaryti juos prieinamus per paskatas ir subsidijas. Kaip?... Čia jau jūsų sprendimas. Norint palaikyti paklausą, reikia didelių paskatų, kitaip mums nepavyks“, – sakė C. Tavaresas.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją