Iš pradžių planuota, kad naujasis modelis bus parduodamas tik centrinės ir Rytų Europos rinkose, tačiau italai persigalvojo – mašinas pardavinės ir Europos Sąjungos teritorijoje. Prekyba turėtų prasidėti jau kitais metais ir rinkoje kovos su „Volkswagen Golf“. Kiek vėliau prie hečbeko ir universalo prisidės ir kompaktiškas sedanas.
Kompaktinė klasė yra antra pagal populiarumą Europoje, ją lenkia tik vadinamieji subkompaktiniai modeliai – dar mažesni, iš kurių pats populiariausias Europoje – „Ford Fiesta“. Naujasis modelis Europoje pakeis jau gerokai senstelėjusį „Bravo“ modelį. „Bravo“ europiečiai visiškai ignoruoja. Jeigu iš viso šios klasės automobilių per praėjusius metus buvo parduota beveik du su puse milijono, tai „Fiat Bravo“ surado niekingai mažai – vos 4000 pirkėjų. Per šių metų sausį visoje Europos Sąjungoje parduoti tik 93 „Fiat Bravo“ modeliai.
„Fiat“ koncernas neturėjo savo gamoje universalo jau septynerius metus, po to kai 2008 m. buvo nutraukta „Stilo“ universalo gamyba. Naujasis automobilis bus gaminamas ant tos pačios platformos, kaip dabartiniai Fiat 500L, 500X ir „Jeep Renegade“ modeliai.
Laida „Piko minutės“ transliuojama pirmadieniais – ketvirtadieniais 7.20 val.