Pusantro litro variklis bus 5 procentais ekonomiškesnis – priekiniais ratais varomam „Kuga“ su šiuo motoru gamintojas deklaruoja vidutines 4,4 litro dyzelino šimtui kilometrų sąnaudas.

Taip pat bus tebesiūlomas 2 litrų dyzelinis motoras su turbina (150 arba 180 AG) ir benzininis 1.5 litro turbovariklis (120 arba 150 AG).

Automobilio eksterjere labiausiai naujovėmis išsiskiria priekinė kėbulo dalis, kurioje pakeista beveik viskas: radiatoriaus grotelės, bamperis, kapotas, žibintai. Galinėje dalyje taip pat montuojamos naujo dizaino lempos, naujas bamperis ir bagažinės dangtis.

Vairuotojai galės rinktis ir naujo dizaino 17 arba 19 colių skersmens ratlankius, bus siūlomos dvi naujos visureigio spalvos.

Salone „Kuga“ inžinieriai sumontavo naują klimato kontrolės valdymo bloką ir vairą, be to įdiegta nauja multimedijos sistema „SYNC 3“: 8 colių įstrižainės lietimui jautrus ekranas, galimybė valdyti balsu ir mobiliųjų telefonų sąsakos „Apple CarPlay“ bei „AndroidAuto“.

Ford Kuga“ bus galima rinktis su adaptyviomis priekinėmis lempomis, automatinio parkavimosi funkcija, parkavimosi vietos palikimo asistentu ir kitais pagalbininkais kelyje.

Svarbiausią saugumo parametrų atnaujinimą gamintojai sieja su efektyvesne priekinio susidūrimo išvengimo sistema, kuri dabar veikia važiuojant iki 50 km/val. greičiu (anksčiau būdavo aktyvi tik iki 30 km/val.).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)