Gamintojai nurodo, kad „Ford C-Max“ su 1.0 l „EcoBoost“ varikliu sunaudoja 5,1 l/100 km benzino, o jo CO2 emisija siekia 117 g/km, nepriklausomai nuo galios, tuo tarpu „Ford Grand C-Max“ atitinkami parametrai – 5,2 l/100 km ir 119 g/km CO2.

Nuo 2010 m., kai Europoje buvo pradėtos pardavinėti paskutiniosios kartos „C-Max“ ir „Grand C-Max“, „Ford“ šioje rinkoje pardavė daugiau kaip 200 000 šių automobilių. Planuojama, kad šiemet „Ford“, rinkai pasiūlęs versijas su 1.0 l darbinio tūrio „EcoBoost“ varikliais, užims didžiausią vienatūrių segmento rinkos dalį nuo pat 2003-ųjų, kai pradėjo pardavinėti originalųjį „C-Max“.

Trijų cilindrų 1 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ benzininiam varikliui taupiau naudoti degalus padeda turbokompresorius, tiesioginis įpurškimas, reguliuojamas įsiurbimo ir išmetimo vožtuvų atsidarymo ir užsidarymo laikas. Šie varikliai gaminami „Ford“ gamyklose Kelne, Vokietijoje ir Krajovoje, Rumunijoje.

Kai „Ford“ Europai pasiūlė „Focus“ modelį su 1.0 l darbinio tūrio „EcoBoost“ varikliu, per pirmąjį mėnesį šį automobilį užsisakė daugiau kaip 4700 pirkėjų, ir tai sudarė maždaug ketvirtį „Focus“ pardavimo apimčių Europoje. Iš viso Europoje „Ford“ savo automobilius parduoda 19 šalių.

„Ford“ prognozuoja, kad iki 2025 m. „EcoBoost“ varikliai bus įmontuoti daugiau nei pusėje visų automobilių, gaminamų Europos rinkai. „EcoBoost“ šeimos varikliai taip pat yra 1.6 litro ir 2 litrų darbinio tūrio.

Visi Europos rinkai skirti „Ford C-Max“ ir „Grand C-Max“ automobiliai yra pagaminti „Ford“ gamykloje Valensijoje, Ispanijoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (34)