„EcoBoost“ seriją sudaro 1 litro, 1,6 litro, 2 litrų ir 3,5 litro darbinio tūrio varikliai. Kai tik kitų metų pradžioje „EcoBoost“ bus pradėti montuoti į Pietų Amerikoje gaminamus „Ford Fusion“, šios serijos variklius bus galima rasti visuose regionuose, kur tik parduodami „Ford“ automobiliai.

Pirmasis „EcoBoost“ serijos variklis debiutavo JAV 2009 metais, o Europoje pasirodė po metų – buvo montuojamas į vienatūrius „C-Max“ ir „Grand C-Max“. Vėliau juos galėjo rinktis ir „Fiesta“, „Focus“, „Mondeo“, „Galaxy“ ir S-MAX pirkėjai; manoma, kad naujasis „B-Max“ su 1 litro „EcoBoost“ bus itin paklausus. 2013 metais „EcoBoost“ variklį turės ir naujos kartos visureigis „Ford Kuga“.

Varikliuose montuojami turbokompresoriai, tiesioginis degalų įpurškimas ir kintamų fazių vožtuvų sistema leidžia važiuoti maždaug 20 proc. taupiau, tačiau neaukojant galios.

2015 metais „Ford“ Europoje planuoja pagaminti maždaug tris kartus daugiau automobilių su „EcoBoost“ serijos varikliais – 480 000. Daugiau nei 300 tūkst. iš jų bus su 1 litro darbinio tūrio varikliu. Nors rinkoje pasirodė tik šiemet, šis variklis jau dabar yra maždaug trečdalyje Europoje parduotų „Ford Focus“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)